pastejja
Trådstartare
Jag var på Flyinge igår och såg en svart mycket tjusig hingst som i mitt tycke rör sig hur trevligt som helst. Jag blev lite paff när jag fick höra att det var samma hingst som jag tidigare dissat för att han rörde sig så trist. Så skönt att ha fel i detta fallet. (det hade ju varit trist om det var på andra hållet - att han blivit sämre).
Nu går jag här och funderar på om det inte kan vara en ganska bra hingst ändå. Jag har bara sett bilder på avkommor och de ser mycket fina ut. Vad har ni för erfarenheter av hingsten och avkommorna? Temperament? Typ?Rörelse etc?
Kommer han att vara i avel eller fortsätta att tävla ett tag till? Enligt Flyinges hemsida så tävlas han, någon som vet med vem och hur det går?
Inte för att det spelar roll alls, men finns det någon fuxavkomma till honom?
/U
Nu går jag här och funderar på om det inte kan vara en ganska bra hingst ändå. Jag har bara sett bilder på avkommor och de ser mycket fina ut. Vad har ni för erfarenheter av hingsten och avkommorna? Temperament? Typ?Rörelse etc?
Kommer han att vara i avel eller fortsätta att tävla ett tag till? Enligt Flyinges hemsida så tävlas han, någon som vet med vem och hur det går?
Inte för att det spelar roll alls, men finns det någon fuxavkomma till honom?
/U