Darenius/Mantorp

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Stairwaytoheaven
  • Startdatum Startdatum
Sv: Darenius/Mantorp

Åhhh så då hade den inte några "dolda" munskador eller magsår då :angel::angel: nu var jag elak. Jahaaaa så det är bara måldomaren som kan ge startförbud för sån´t ?
Tack för info!

Jag vet inte vad du skulle vilja kalla det när styrningen går sönder?

Jag vidhåller mina bugningar oavsett VEM som sett till att vi slipper den på tävlingsdagarna, har jag tur slipper jag den när jag tränar också... :crazy:

*kl*

Darenius får sina fiskar varma i en insändare i dagens Travronden. (tror inte de läggs upp på webben)?

Förresten....denna tråd kanske bryter mot forumreglerna då Darenius är bukemedlem? :confused:

:eek::eek::eek:

Jag har fått reda på i dag att planen är att köra PROVLOPP med hästen...

Hoppas att Travsällskapet har befogenheter att utesluta vissa hästar ur provloppsverksamheten... :crazy:

Räkna med att jag INTE kommer att köra ett endaste provlopp med den hästen i startfältet även om den voltar på egen volt.

*kl*

Darenius får sina fiskar varma i en insändare i dagens Travronden. (tror inte de läggs upp på webben)?

Förresten....denna tråd kanske bryter mot forumreglerna då Darenius är bukemedlem? :confused:

Egentligen har väl inte den här tråden ett dugg med Darenius att göra förutom rubriken och TS funderingar? :D

Rubriken är väl bara ytterligare ett (okunnigt)försök att kasta skit på någon vars åsikter inte passar travvärlden!
PL

Rubriken är väl bara ytterligare ett (okunnigt)försök att kasta skit på någon vars åsikter inte passar travvärlden!
PL

Är det skitkastning att en veterinär gett en häst som definitivt ingen vill ha på en travbana startförbud 6 månader?
Det är väl isåfall en mycket hedrande o berömmande inlägg??:confused:

Nu var det ju tydligen inte AD som gav startförbudet utan måldommaren, så rubriken är fel, men ser inte vart smutskastningen kommer in här.

PL

Hur menar du nu? Alla verkar ju synnerligen överens om att detta var ett välgrundat och klokt beslut? Vari skulle smutskastningen ligga i det?

Den enda som smutskastas här är väl travtränaren?

Shut up ;). Här är det MSSKMSM.

Jag förstår visst inte heller dalmål... men jag är ju... nästan rumpkulla?

Ok, vad säger man då? Rumpmas brukar man ju kalla herrar från södra Dalarna, jag bor ju inte riktigt i södra Dalarna men nästan. Och är kulla? Nästan-Rump-Kulla med andra ord???

Hörru Lines, var snäll och översätt för oss som inte begriper;)

Kl

Har knäckt koden

MSSKMSM betyder

Massa Skit Som Kan Missas Samt Malas

Fattar igentligen tinte det heller men Lines kommer nog att förklara.

AM ;)

TS drog in AD o verkade klart frågande ang beslutet.
PL

Om du läser TS:s första inlägg igen så ser du att det står att TS tycker att AD gjorde hästen en TJÄNST. I övrigt - det är inte så vanligt att en häst får 6 månaders startförbud. Skulle tro att det var därför TS var undrande.

Ditt inlägg "är väl bara ytterligare ett (okunnigt)försök att kasta skit på" travvärlden!

Först skriver sen att AD stängt hästen med :confused: :confused: efter sedan att det kanske var bra.
Jag är inte okunnig om eller negativ till travvärlden men har sett hur mkt skit som kastas på AD för att han vågar ha negativa synpunkter.
PL

Men nu är det ju du som läst mellan raderna själv. Din tolkning får stå för dig, vi andra har inte tolkat det som att TS eller någon annan kastat skit på Darenius i den här tråden.

Liknande trådar

Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 482
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 875
Senast: starcraft
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 224
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka