Danska travsportens centralförbund

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sharp__
  • Startdatum Startdatum
S

Sharp__

Vet någon webb adressen till denna sida? Ungefär som svenska atg, så man kan söka hästar. Kanske inte lagt tråden rätt men ;)

Sv: Danska travsportens centralförbund

Jag hittar inte du vet, som man kan söka på atg, på "spoertinfo" :crazy:

De har tyvärr inte riktigt den sök funktionen i danmark som vi svenskar har på travsporten.

det finns inte... :smirk:
du kan gå in på travsek.dk och klicka på hesteoversigt, där finns en lista över alla starthästar m rekord och insprungna pengar..

du kan också kolla på trottingnews.com den är för hela norden tror jag och du kan söka på massa hästar!! Tyvärr är det mycket som saknas och många fel... men det kanske kan hjälpa.

Okej, tack ska ni ha :smirk:
Men på travsek går det inte att få fram det dära :S

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
991
Senast: Cattis_E
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 474
Senast: ii-ssa
·
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och...
2
Svar
23
· Visningar
1 484
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 472
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025