Nej det problemet med pälsen/huden han hade under ett par veckor för 1,5 år sedan blev varken bättre eller sämre av foderbyte. Ingen aning om vart det kom ifrån men det försvann av sig själv och han har inga foderrestriktioner. Det var veterinären som sa att jag skulle byta foder men det gjorde jag inte. Men det här har jag redan förklarat typ 28000 ggr.
Och ja han hade något avvikande beteende under två dygn för 2 år sedan. AVVIKANDE. Därav min tråd här. Jag blev orolig för att han betedde sig helt onormalt av någon anledning. Han har aldrig visat det beteendet varken före eller efter. Så en hund får aldrig någonsin bli rädd, känna obehag eller ha ett avvikande beteende en kort period av sitt liv? Han är normalt totalt orädd och en fröjd att leva med varje dag.
Kastreringen orkar jag inte ens nämna. Att vi har skilda meningar är inget nytt. Idag var jag bara trött på bittra människor.
Men snälla du, du har ju själv skrivit på forumet att han fick hudproblem av att äta veterinärfoder. Du har själv skrivit att han är värdelös i psyket långt efter att du postade tråden.