Dags för lite nya bilder på "lille" valpen

Sv: Dags för lite nya bilder på "lille" valpen

"Nu ska jag väl poängterar att det finns seiösa uppfödare av blå och svarta också"

He he, bra tillägg där! Annars hade jag sagt det.

För den som är intresserad kan det ju vara bra att veta att det finns många oseriösa inom de andra färgerna med. Tyvärr.
Oavsett ras så gäller det väl alltid att ha god tid på sig och prata med många. Då kan man sålla bort det värsta skojjarna.

Japp jag är intresserad av seriösa uppf av GD, oavsett färg! Du får gärna pma de du känner till om du vill och även om du känner till någon man ska undvika.

Du får också hemskt gärna pma mig om både seriösa och oseriösa GD-uppfödare, om du vill!

He he bra! Då har jag drillat dig ordentligt! ;-)

Hej hopp!

Han är så himla cool! Vilka helsköna bilder du lyckats få.

Men jag måste få fråga, hur faller man för GD? Vad är det som lockar med den? Jag kan absolut ingenting om rasen, har träffat en i verkligheten med ett blått och ett brunt öga. Jag tycker hunden är lite väl stor - det var ju därför det blev en RR.

Pinglan

Vad som gör att man faller för en GD.

Psyket: Dom har ett underbart och lugnt psyke

Lagom aktivtetbehov som fyller mina "krav" , alltså den kräver inte lika mycket som en brukshund.

Lata hundar som gärna myser i sängen istället för att gå ut och träna om det är lite dåligt väder.

Älskar sin familj men är reserverade mot främlingar.

Sen är det ett stort PLUS att rasen är snygg och maffigt högrest :)

jag älskar GD - så fantastiska hundar. Jag föll direkt när jag träffade GD's på kenneln där jag köpte min mops, hon födde upp både GD's och mopsar. söt kombination ;)
http://home.swipnet.se/greathearts/ <--- hemsidan

det roliga var näär jag var för att kika på valparna hon hade fått, de var väl några veckor och redan lika stora som min då ettåriga mops! haha

underbart söt hund förresten :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 009
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 160
Senast: Juli0a
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 648
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 814
Senast: Amaranthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar