Dagens skratt!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dagens skratt!

En sådan lättroad unge ska jag beställa den dagen jag tänker skaffa barn.:D

Sånt här piggar definitift upp på morgonen!:bow:
 
Sv: Dagens skratt!

:banana: :bump: :rofl: *skratt*

Du har verkligen räddat min dag, fy vad härligt, så underbart att höra! Ja tänk om man kunde vara lika lättroad som vuxen genom att höra ordet *dong* :p
 
Sv: Dagens skratt!

Jag som satt här och var ledsen för att jag precis har sålt min häst. Nu blev jag glad igen.:bow:
 
Sv: Dagens skratt!

Vilken underbar unge, och skrattet smittar verkligen av sig! Jag satt här och kände mig lite ner för att jag är ensam hemma, men det gav sig med den här lilla filmen :love:
 
Sv: Dagens skratt!

Sååå härligt, jag skrattade lika mkt jag. En riktig glädjespridare :love: :love: :love: :love:
 
Sv: Dagens skratt!

Barns skratt, finns det nått härligare!
Den här tråden borde låsas så att den alltid finns att ta fram en trist regnig mörk dag när det har hänt trista saker :banana: !!
 
Sv: Dagens skratt!

:rofl: :rofl: :rofl:

Så underbart!!

Även jag sparar det skrattet på datorn, så jag kan plocka fram det under deppiga höstkvällar :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 844
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 465
Senast: Modest
·
Övr. Barn 7-åringen har en orolig period. Drömmer mardrömmar, hör jobbiga/läskiga ljud (oklart om hen är vaken eller inte), vill sova hos oss...
Svar
1
· Visningar
402
Senast: Tassa
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 136
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp