Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi har haft sista höststädningen idag så min hund har fått vara draghund och hjälpa till med städningen på eftermiddagen och på förmiddagen var han ute på en 4 timmars jakttur.
Tja, idag har Sigge pysslat helt på egen hand. Målat sig själv, matskålen, golvet och några mattor.
Matte kom sen hem och fick städa det nödvändigaste, resten får husse ta när han kommer hem för det är han som både lagt färgen lite överallt och framförallt: Glömt stänga dörren till arbetsrummet.
Jag har varit på utbildningen från 08.30 till 15.30, vi körde igång med söket nu när vi precis avslutat hundarna i spåret och fick lite förberedande övningar inför klickerträningen av hönsen imorgon.
Efter en höstigt härlig promenad sitter jag nu och har beslutsångest vilken färg Iver ska få på sitt tjänstetecken. Tips?
Jag funderar på svart med vit topp/svart text, mint med svart topp/mint text eller grön med svart topp/vit text?
Vi har har inspekterat rastgården i lövgärdet för rastgastgårdar i göteborg bloggen och fotograferats ur varje tänkbar vinkel. Tror inte vi är så fotogena :-).
Hästhantering Det här är så intressant att det finns hästägare som tycker folk ska rida deras tokar. Har man ingen självinsikt liksom?
Min häst är 90%...