landsbygdsbo
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja.Är det ett sexistiskt skämt eller?
Såklart! Vad dum jag är tihi!!!
Men vem har en fågel? Jag har ingen fågel.Googla på den tyska texten och sedan ta reda på vad det betyder...
Hahaha, bara "Jaaaaa jag lägger ut ett kvinnofientligt skämt på ett forum med 99% kvinnor, bra idéééééééééé! Säkert jättemånga som uppskattar det där!!!!11!"Gud så intelligent. Det är så sexigt med intelligenta män.
En tysk skulle nog säga _Du hast ein Vogel
Jojo, en HÖNA har du väl?Men vem har en fågel? Jag har ingen fågel.
Hahaha, bara "Jaaaaa jag lägger ut ett kvinnofientligt skämt på ett forum med 99% kvinnor, bra idéééééééééé! Säkert jättemånga som uppskattar det där!!!!11!"
Då översätter jag till engelskaMen vem har en fågel? Jag har ingen fågel.
Du menar en hönshjärna va??? Ja men det har jag såklart!!!!!! Jag är ju KVINNA!!! HAHAHAHAHAHAHAHHHAhhahahahHAHAHAHAHJojo, en HÖNA har du väl?
henhenhenhenhenhenhenhenhenhenhenhenhen
Vätskan förvann någon annanstans, if you know what I mean blink blink höhöhJag blir alldeles torr i munnen av upphetsning!
Preciiiis, det är ett jävla kackel från ditt håll!Du menar en hönshjärna va??? Ja men det har jag såklart!!!!!! Jag är ju KVINNA!!! HAHAHAHAHAHAHAHHHAhhahahahHAHAHAHAH
Lite fuktigt på soffdynan.Vätskan förvann någon annanstans, if you know what I mean blink blink höhöh
Jag blir alldeles torr i munnen av upphetsning!
SnigelspårLite fuktigt på soffdynan.