Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag måste vad det verkar köpa mig en smart phone. Inte för att jag vill ha en eller för att min fyra år gammal telefon på något sätt är trasig. Nej, problemet är att butikerna inte längre verkar sälja laddare som passar
Vad har ni hamnat i för i-landsproblem på sistone?
Min utbildning är kostnadsfri (eftersom det här är Sverige), håller hög kvalitet, leder till en massa roliga möjligheter och ligger mycket praktiskt till ur pendlingssynpunkt. Vi har dock mer grupparbeten än jag skulle önska, kontrollfreak som jag är. Buhu, stackars mig.
Trädgård & Växter
Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
Skola & Jobb
Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.