Dagens i-landsproblem

Araminta

Trådstartare
Jag måste vad det verkar köpa mig en smart phone. Inte för att jag vill ha en eller för att min fyra år gammal telefon på något sätt är trasig. Nej, problemet är att butikerna inte längre verkar sälja laddare som passar :banghead:

Vad har ni hamnat i för i-landsproblem på sistone?

Sv: Dagens i-landsproblem

Min utbildning är kostnadsfri (eftersom det här är Sverige), håller hög kvalitet, leder till en massa roliga möjligheter och ligger mycket praktiskt till ur pendlingssynpunkt. Vi har dock mer grupparbeten än jag skulle önska, kontrollfreak som jag är. Buhu, stackars mig.

Liknande trådar

Skola & Jobb Om man har mycket resor på jobbet, måste man åka på alla? Har man rätt tacka nej? Kan börja med förtydligande, jag är INTE utbränd... 10 11 12
Svar
231
· Visningar
11 486
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 002
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 743
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 927
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka