Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Återigen. Ursäkta om jag är tjatig nu men... Min tantpolare. Idag bjöd hon mig på glass på sin balkong. Helt plötsligt ringer det på dörren och det visade sig vara en (jävligt snygg) manlig sköterska/läkare från vårdcentralen som skulle lämna mediciner. Tanten viskar då till mig med en menande blick "oj oj oj vilken pudding eller hur, fråga om hans nummer!?! Jag ser ju att du kollar in honom!!??"
Problemet är att tanten som är 90+ inte riktigt hör lika bra som hon tror så hennes viskning var inte direkt en viskning. Joråsåatt ehhhmmm.

Hallå! Var är era "dagens bästa"? Älskar den här tråden!
Dagens bästa för mig var när en arbetskamrat kom förbi och bjöd mig på glass. Härligt när det är 34 grader ute! *gör tummen upp*

Gårdagens bästa var att sitta vid Ekenäs slott (typ hemmavid) och avnjuta en perfekt sommarkväll med vissånger av Cajsa-Stina Åkerström med band. Magiskt.

Vi sitter i bilen och har en sisådär 6 timmar hem och dagens bästa är väl att tösen höll tyst i hela 5 minuter innan hon öppnade munnen igen :o
O my god vad hon kan tjata hål i öronen på en :p
Ändå köpte vi ett par hörlurar till hennes platta så hon kan sitta tyst och spela men nej då :crazy:

Dagens andra bästa är alla prylar jag shoppade till hästen idag. Massa rosa :love:

Igår var dagens bästa att jag badade på stugan. Åratals sedan dess, det är oftast för kallt i havet
Dessutom ringde en glad sambo från franska alperna.
Idag har det inte hunnit hända så mycket. Väntar fortfarande på dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 864
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 019
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 733
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar