Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
var ute och cyklade i mitt anletes svett och märker plötsligt att det går väldigt lätt i uppförsbacken. Tittar bak och ser då att en tävlingscyklist cyklar bakom mig och puttar på min pakethållare! Haha! Tack för den! :up:

Dagen's basta var samtalet med Stromsholms Djursjukhus. Princess Diva ater som en hast, ar "go och glad", saret ser mycket battre ut och hennes blodvarden ser ut att stabilisera sig. :D
Hoppas, hoppas, hoppas att jag far hem henne pa Mondag.

Min dagens (eller egentligen gårdagens, kl är 04.40 nu :)) är att jag äntligen har kunnat börja rida min vallack igen! Han gick ner kraftigt i vikt efter en längre resa och har varit jättesvår att få upp i hull men nu är vi på G efter två månaders ätande :)

Dagens bästa var när sambon ringde för drygt 2 timmar sen och bara ville prata lite och få lite pepp. Han kände sig övergiven mitt i folkmassan. Och han blev lite gladare innan vi la på :)

Dagens bästa är att hästen kammade hem ett silver på utställningen och att jag vågade visa själv för första gången :)

Finingen :love:

924034_269012903300849_476072967_n.jpg

Dagens basta ar att min lilla Princess ar hemma ... just nu ar det tillfalligt, hon fick permission over natten och maste tillbaka till Stromsholm i morgon. Nu kanner jag igen min lilla ADHD tjej igen. Hon skuttar och hoppar :crazy:, ar glad som en larka och bara gillar laget ... utom tratten forstass.:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 864
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 017
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 733
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar