Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oväntad löneförhöjning
En lägenhet eller en ponny, det är frågan det...Vad ska du shoppa?
En lägenhet eller en ponny, det är frågan det...
(svar: lägenhet)
Om jag köper en tillräckligt stor lägenhet så kan ponnyn få plats där, och då behöver jag ju inte betala för någon stallplatsMen, men... en ponny behöver man ju!
Är övertrött och fnissar ihjäl mig åt den här
Om jag köper en tillräckligt stor lägenhet så kan ponnyn få plats där, och då behöver jag ju inte betala för någon stallplats
Är detta slang för heta män utan T-shirt? Isåfall har du något emot om jag kommer på besök några dagar?Jag har borrare i skogen igen
Haha, åh Jag känner mig nästan lite tjatig som varje gång det ska pratas om "bra saker" börjar babbla om jobbet... Men jag älskar verkligen mitt jobb. Framförallt gillar jag allt runt jobbet, all problemlösning som dyker upp och ja, kollegorna då som är helt fantastiska.@Red_Chili så glad jag blir jämt av dina inlägg här. sån positiv energi du sprider bara genom dela med dig av din vardagsglädje o hur bra du verkar trivas på ditt jobb
Är detta slang för heta män utan T-shirt? Isåfall har du något emot om jag kommer på besök några dagar?