Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såklart du ska ha hundtapet! Hittade en fin med hästar jag ville ha i köket men sambon höll inte med.Känner lite att jag kanske kastade ett par stora stenar i glashuset Här finns det tapeter med prickar stora som tennisbollar ,för att inte tala om min Walking C tapet som ser ut som silvrigt presentpapper
Och med en vän som envisas med att hon vill köpa fralla tapeter till mitt hundrum
Kommer inte bli något målat tak, är lite försent för det också med tanke på golvet ligger där det skaJag hade satsat på att vitmåla taket och ha lite mönster på väggen. Men det är jag det.
Dålig ursäkt för att behålla ett furuhelvete - denna särskilda plats där bara onda personer borKommer inte bli något målat tak, är lite försent för det också med tanke på golvet ligger där det ska
Fast nu är det så att vi är just onda och ska ha kvar alla furutak.Dålig ursäkt för att behålla ett furuhelvete - denna särskilda plats där bara onda personer bor
Det finns täckpapp. På affären. De har så gott om den att de måste sälja.
Tapeten du länkade är fin, dock mycket tydligt att det är renar på denRenar ligger inom hjortdjur
Namnet kommer ifrån att min sambo inte tycker det är renar och ogillar renar vilket också @fryckan gör
Tycker den röda ser lite makaber ut med samtidigt som den ändå är snygg...
Men får åka och kolla på den vita och grå.
Inte bara många år.Furutak har varit ute i typ 20 år och kommer fortsätta vara ute i mååååååååååååååååååååååååånga år till
Sa hon som just målat kvm efter kvm av helvetet,vill inte se en omålad pärlspont mer i mitt liv.
Amen till det!Inte bara många år.
Det komemr att vara en tillfällig period i mänsklighetens historia som framtidens arkeologer och historiker kommer att stå förundrade inför