Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

-KL-
Här kommer lite nya bilder på Majan:
En kompis mamma stickade den här gosiga tröjan till Maja
phpkase9d.jpg

Käkar macka för första gången:
phpwpdzb6.jpg

Snackar med skallran:
php76thoz.jpg

Kollar kläderna:
phpk5tsc9.jpg

phpgbiwjl.jpg

Så fin tröja din kompis mamma har stickat och Maja är otroligt söt!

Tora vilken liten pudding! :love:

Min kamera har vilat lite efter Sverigesemestern, men vi har gjort en liten film på min underbara ettåring! Det blir bara roligare och roligare tycker jag! http://www.youtube.com/watch?v=iRd9J_-ZC2k

(ursäkta att den är så lång, men släkt och vänner kan inte se sig mätta på min lille skrutt :D)

Åhhhhh, så otroligt sockersöt din dotter är!:love:

Vad stor hon har blivit.

Rasmus har lärt sig att köra sin bobbycar själv :bump: och han är inne i en super växtperiod, alla byxor som var lagom långa förra veckan har blivit flera cm för korta. Blir att inhandla en ny garderob på lördag ;)

25774308.jpg

Tokar sig
25774309.jpg

25774307.jpg

Vilken gullig film....

Sam är så gullig. När han låg i gräset så såg han ut som en riktig cooling :D

Missade ju helt länken, syntes inte så bra ;)

Men Sams ögon är sådana ögon man bara drunknar i och han ser ju bara för go ut när han bryter ihop i badbaljan *fnissar*

Måste säga som Calazirya, jag såg inte alls länken! haha

Men när han badar va ju helt underbart! hahaha när han tar lockpipen i munnen såg så roligt ut att jag satt här o skrattade högt för mig själv! hihi

Ah sorry jag ska highlighta den lite nästa gång :D Tack för komplimangen, jag ska framföra det till Sam ;)

Haha ja han blev skitsur när jag skulle hjälpa till, herr Kan Själv. Men han hade hållt på i typ tio minuter under värsta koncentrationen. Det är så underbart att se när de kommer på något, ibland är det verkligen som om den där serietidningsidélampan tänds ovanför skallen :D

guuud vilken gullig film! Han är ju hur rolig som helst!

Förövrigt kan jag bara tillägga att han har samma mössa som min son. W använder sig förresten också av det där tok-väs-skriket!

hihi tack :D Du menar drakväset? ;) Det är när jag skäller på hundarna så härmar han mej så :D

Haha dansfilmen var skitfräck! Helt klart luftgitarr, brukar du spela på fritiden eller? ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 505
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 342
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 818
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 159

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka