Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Rasmus hittade ett par snygga skor hos sin farmor idag ;)
25658096.jpg

Jag har inga egna bilder att bidra med just nu, men här kommer två bilder på ett par fötter som besökt mig idag :love:

Trots att dom inte tillhörde någon av mina barn måste jag erkänna att de var söta :D

kl

Lite nya på Rasmus.. 3 1/2 månad

När man har kommit på hur man ska göra för att rulla av täcket på golvet är det tur att pappa är nära så han kan ta emot så man slipper slå huvudet i parkettgolvet.. :D

IMG_5350.jpg

IMG_5351.jpg

IMG_5394.jpg

IMG_5407.jpg

IMG_5409.jpg

IMG_5410.jpg

forts..

Käka valross är gott..

IMG_5457.jpg

IMG_5473.jpg

Och så hade jag lite fossingkort kort oxå..

IMG_5428.jpg

IMG_5435.jpg

han e såå söt!! Hur mkt väger han nu? Min Hampus som imon blir 4 månader vägde igår 8870gr och var 68cm lång!

Ja roligt med en till som har ett stort barn.. BVCtanten säger alltid efter varje vägning, "ja här va det fortfarande grädde i tuttarna"! :D

Rasmus kusin fyller 2 år i februari hon väger 11 kilo och har 86 i kläder.. Rasmus har 74/80!! haha

Han e så go Rasmus:love: Min kille är också stor vägde för en vecka sen 8300 g och 66 cm lång. Det e bra med grädde i tuttarna:angel:

*kl*

Så här glad e man när man väntar på att få äta en smakportion!

Han e så go Rasmus:love: Min kille är också stor vägde för en vecka sen 8300 g och 66 cm lång. Det e bra med grädde i tuttarna:angel:

*kl*

Så här glad e man när man väntar på att få äta en smakportion!

Hihi vilken tuff stil! "Ge mig mat nu, jag sitter här o väntar morsan". Gillar han mat?

Visst är det bra med grädde i tuttarna! :D Har läst om så många som inte har tillräckligt.. Fy..

Visst gillar han mat, men en del hamnar utanför. Det är inte lätt när man inte kan riktigt.

Jag ser varje dag som jag har mat som en bonus, eftersom jag pumpar. Vet många som har sinat. Än så länge har jag så mycket mjölk att jag fryser in lite varje dag:D Hoppas jag har mjölk till han är i alla fall 6 månader, han fyller 4 mån den 25:e.

*knapplån*

Här är lite bilder på Lucas:

4 dagar gammal på väg hem från BB:

_DSC0536.jpg

Hemma ca 6 dagar gammal:

_DSC0674.jpg

Hemma ca 6 dagar gammal:

_DSC0668.jpg

Mvh

Tora

:love:

Åh...

Dina bilder får mig att längta så efter mitt pyre i magen :)

Så mysigt med hunden och Lucas :love:

st.jpg

Wille världens bästa kille blir idag 6 månader!
Alla säger att han är så himla stor och han väger 9120 g och är 70,5 cm lång! Alldeles lagom tycker jag!:love:

Magini, din Rasmus är underbar!

st.jpg

Wille världens bästa kille blir idag 6 månader!
Alla säger att han är så himla stor och han väger 9120 g och är 70,5 cm lång! Alldeles lagom tycker jag!:love:

Magini, din Rasmus är underbar!

Ohh vilken söting! :laugh: Det kliar väl inte i tänderna va?!

Vadå stor?? Min är ju större o han är 3 1/2 månad! haha

Tack tack!

Jo du, tänderna kliar det ngt grymt i! Han fick en tand på självaste nyårsafton och nu har han en som syns under tandköttet men aldrig vill komma upp..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 505
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 342
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 817
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 159

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat