Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

*kl*

Här är mina två små prinsessor. Elivia har hittills försökt mata Saga med mareikex och okokt spagetti:o. Annars är hon rätt så snäll mot sin lillasyster;).

DSC_0203.jpg

DSC_0207.jpg

DSC_0184.jpg

Saga sover gott i vagnen medan Storasyster matar/äter upp maten för ankorna. Tror inte Elivia släppte en enda brödsmula till de hungriga små ankorna, de kacklade på i högan skyn.:D.

DSC_0181.jpg

DSC_0190.jpg

Sån här härlig frisyr får Saga när hon är nybadad:laugh:

Vad roligt att få se bilder på din lilla dotter igen! Hon är ju hur söt som helst!

Vilken underbar bild! Den borde du förstora upp! Framtida studentplakat kanske?

//Julia

KL

Vilka härliga bilder ni alla lägger in!!!

Vindvissla: hahahah! Så sjukt rolig!!!

LitenIsa: Vilket härligt hår hon har!

--------------------------------------

Mormor önskade lite bilder i bloggen på Rasmus utan tuppkam.. haha.. Så här har jag kämpat med frisyren. Men han ser mest ut som Hitler tycker jag! :crazy: haha

IMG_5530.jpg

IMG_5536.jpg

IMG_5525.jpg

IMG_5532.jpg

Haha jaa lite Hitler kanske. Men det gjorde Tuva också en period! Och min kompis flicka med. :eek:
Tydligen ett vanligt fenomen :confused:

Han är söt din lille! Vägde inte han närmare 10 kg? Ser inte ut som det. Tuva vägde sist 7,5kg och var 65 cm lång och har typ... 10 hakor. Haha..

Haha jaa lite Hitler kanske. Men det gjorde Tuva också en period! Och min kompis flicka med. :eek:
Tydligen ett vanligt fenomen :confused:

Han är söt din lille! Vägde inte han närmare 10 kg? Ser inte ut som det. Tuva vägde sist 7,5kg och var 65 cm lång och har typ... 10 hakor. Haha..

Haha Antar då att Hitler såg ut som en stor bäbis! haha

Jo han är nog uppe 10kg när som.. Är 68 cm.. Han har all sin vikt på rumpan, det har han fått efter mig! haha

åh jag önskar jag kunde göra tuppkam på min unge! :love:

här är han iaf
sitt.jpg

och förresten kan han sitta själv oxå
stos.jpg

åh jag önskar jag kunde göra tuppkam på min unge! :love:

här är han iaf
sitt.jpg

och förresten kan han sitta själv oxå
stos.jpg

Ja det är ju rätt kul att kunna variera men nu är det snart dax att ta fram saxen lite, "kammen" är snart 1 dm så det ser lite väl kul ut! haha

Vilka färliga ögon han har!!

Åhh, tredje bilden :love:

Dessutom är det kul att läsa att fler mormödrar håller koll på den här tråden :angel: (eller hur mammsen :D)

Åhh, tredje bilden :love:

Dessutom är det kul att läsa att fler mormödrar håller koll på den här tråden :angel: (eller hur mammsen :D)

:D

Asså, om min mamma kunde hänga med i den här tråden skulle jag känna såhär :bump: men hon kan typ bara adressen till våran blogg och till tradera! haha..

Så din mamma är en Bukefalosläsare?! Va roligt!

Såhär glad blir man när man kommer på att man kan rulla runt från rygg till mage (igen)!

IMG_5565.jpg

IMG_5562.jpg

IMG_5561.jpg

(ber om ursäkt för den otroligt kassa kvailtén på bilderna men jag hade ju liksom inte riktigt tid att fixa sånt!) :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 505
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 342
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 818
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 159

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka