Du menar att hundtricket är uteslutet nu alltså?Du kan välja bort att träffa andra människor då du går ut med dina hundar. Hoppas jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du menar att hundtricket är uteslutet nu alltså?Du kan välja bort att träffa andra människor då du går ut med dina hundar. Hoppas jag.
Jag har nog alltid gått ut med fel raser, det har aldrig fungerat för mig.Du menar att hundtricket är uteslutet nu alltså?
Vill du låna en fralla eller mopsvalp av mig?Jag har nog alltid gått ut med fel raser, det har aldrig fungerat för mig.
Framförallt ska du nog inte promenera iom hur dålig du är/varit. Viktigt att vila!Blev osäker på hur läget ser ut nu, därav frågan igen. Letat svar från FHM och 11313 sida utan tydliga riktlinjer och allt ändras så snabbt. Jag har haft dom hos mina föräldrar i 10 dagar men nu börjar mamma jobba igen och jag har inget val. Blir dock promenad till närmsta gräsplättarna så dom får rastas och sen tar mina föräldrar dom längre rundorna. Ska undvika alla människor men det är ganska lite folk så det blir nog ganska lätt. Frågan är bara hur jag ska fixa det
Jag har haft hundarna i 10 dagar hos mina föräldrar. Dom enda som skulle kunna hjälpa mig är mina 70+ mormor och morfar och jag är hellre ute 10 minuter med hundarna än har nära kontakt med dom. Mamma kan i värsta fall lämna av hundarna där för dom ställer alltid upp och har gjort mer för mig än vad som kan önskas under ett helt liv och vill utöver smittorisken inte belasta dom mer.Handla är också ganska viktigt. Men tja, egentligen borde man nog leja bort/be någon annan att motionera hundar och handla om man är tämligen säker på att man har covid. Jag har varit ute tre ggr de senaste veckorna för att just handla. Trots att det enda är att jag har en envis förkylning utan ett enda covid symtom.
Blev osäker på hur läget ser ut nu, därav frågan igen. Letat svar från FHM och 11313 sida utan tydliga riktlinjer och allt ändras så snabbt. Jag har haft dom hos mina föräldrar i 10 dagar men nu börjar mamma jobba igen och jag har inget val. Blir dock promenad till närmsta gräsplättarna så dom får rastas och sen tar mina föräldrar dom längre rundorna. Ska undvika alla människor men det är ganska lite folk så det blir nog ganska lätt. Frågan är bara hur jag ska fixa det
Nej det är min största oro, har försökt aktivera mig på förmiddagen med piano och virkning och orkade inte ens det. Blir som tur är bara att gå väldigt korta sträckor.Framförallt ska du nog inte promenera iom hur dålig du är/varit. Viktigt att vila!
Tror Lövet kommer säga typ:
”Öhm ... hmmm... mummel. Vi står enade i detta öhm hmmm och ni ska veta att öhm beredskapen är ... hmm... god. Vi klarar detta *mummel* tillsammans.. öhm”.
Nä, men samtidigt så lyssnar ju ändå inte svenska folket på regel nummer ett - stanna hemma om du är sjuk för fan. Så han försökte väl få något till pucko att förståJahopp hade rätt. Kämpa på tycker alltså Lövet. I övrigt hade han som vanligt inget nytt att komma med
Ja, om jag får lämna tillbaka den sen, men jag tror inte det funkar här i byn iaf.Vill du låna en fralla eller mopsvalp av mig?
Nä, men samtidigt så lyssnar ju ändå inte svenska folket på regel nummer ett - stanna hemma om du är sjuk för fan. Så han försökte väl få något till pucko att förstå
Dom verkar vara tjuriga 4-åringar. "Ingen säger åt mig vad jag får göra!". (typ min pappa, han bara skrattar åt oss när vi säger att han inte får gå och handla)Sen att det är skröpliga 90-åringar överallt ute på stan är fan är ju också ett problem. Fast de kanske försöker ta livet av sig på ett subtilt sätt eller vad pågår?
Det som oroar är väl trapphuset om man som jag bor i lägenhetFast varför skulle man leja bort hundarna om man orkar gå ut med dem? Du behöver ju inte träffa en enda människa då, till skillnad om du måste gå och handla.
Bättre än mötet min chef hade kallat till. Han inledde med ”this is war”, och det blev inte muntrare...Jaha, Lövets tal till nationen var väl inte så himla hoppfullt. Det låter som om de räknar med att behöva komma med fler restriktioner och uppmanar folk till att ta ansvar, missade lite i början dock. Några tankar från bukefolket?
Det som oroar är väl trapphuset om man som jag bor i lägenhet
Bättre än mötet min chef hade kallat till. Han inledde med ”this is war”, och det blev inte muntrare...