Det lär funka dåligt 5-10 lopp, kuskar hästskötare kamerapersonal. Inte en chans att det blir under 50 personer.När det var 500 som max så ja, nu efter det nya så är det oklart än vad jag har hört.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det lär funka dåligt 5-10 lopp, kuskar hästskötare kamerapersonal. Inte en chans att det blir under 50 personer.När det var 500 som max så ja, nu efter det nya så är det oklart än vad jag har hört.
Min tandläkare ringde och ändrade min tid pga att jag är i en riskgrupp. En tandläkarmottagning är inte det bästa stället att vara på.För att man tillhör en riskgrupp, jag avrådde min mor starkt från frisören men inte från tandläkaren. Det är viktigare att hålla folk friska än att hålla sig vacker eller hålla igång alla företag.
Frågan är om det räknas som en arbetsplats..? Jag menar, det är väl folk anställda för detta?Det lär funka dåligt 5-10 lopp, kuskar hästskötare kamerapersonal. Inte en chans att det blir under 50 personer.
I min kommun är alla besök på äldreboenden förbjudna. Bara människor i livets slutskede få man besöka.En grej jag undrar lite över. Ni som jobbar på äldreboenden @strawberrysylt @kolblakkur mfl
Har ni märkt av större förändringar nu?
Många aktiviter har ställts in va? Hur är det med fotvård? Frisörbesök mm?I min kommun är alla besök på äldreboenden förbjudna. Bara människor i livets slutskede få man besöka.
Är det inte så i hela Sverige nu? Eller är det "bara" en rekommendation?I min kommun är alla besök på äldreboenden förbjudna. Bara människor i livets slutskede få man besöka.
Travbanor anses som arbetsplats och jag läste på travronden att tävlingarna ska fortsätta men vi får väl se
Åh! Intressant, så de säger liksom att det är skillnad på sport och sport... Jag menar, det finns väl andra sporter där folk är anställda för att göra dem.Travbanor räknas som arbetsplats och jag läste på travronden att tävlingarna ska fortsätta men vi får väl se
Det jag hörde på P4 var att det blev för stor förlust för lagen att spela utan publik.Åh! Intressant, så de säger liksom att det är skillnad på sport och sport... Jag menar, det finns väl andra sporter där folk är anställda för att göra dem.
Men å andra sidan så kanske det är tillåtet att spela tex hockeymatcher men det måste vara utan publik och så är det nog klubbarna själva som inte vill utsätta sina spelare för något typ?
Hästar blir ju inte sjuka i detta.
Travkuskarna har de senaste veckorna fått byta om i bilen samt att inga släpps in som inte har där att göra alla uppmanas att hålla avstånd och tvätta händernaMisstänkte att det kunde vara nåt åt det hållet. Travlöp drar ju in en del pengar till staten.
Aah, makes sense!Det jag hörde på P4 var att det blev för stor förlust för lagen att spela utan publik.
Så himla sorgligtDN idag.
"Nära 1.100 personer har avlidit på Madridregionens ålderdomshem hittills i mars, enligt regionens socialminister Alberto Reyero. 760 av dem gick bort innan de hann föras till sjukhus. "
Det har också rapporterats på P1 att de hittar döda åldringar på boenden i spanien.
Har de varit så mycket sämre på att skydda sina gamla?
Hörde om någon fotbollsklubb som permitterat sina spelare och någon klubb som uppmanade spelare att avstå en månadslön för klubbens skullÅh! Intressant, så de säger liksom att det är skillnad på sport och sport... Jag menar, det finns väl andra sporter där folk är anställda för att göra dem.
Men å andra sidan så kanske det är tillåtet att spela tex hockeymatcher men det måste vara utan publik och så är det nog klubbarna själva som inte vill utsätta sina spelare för något typ?
Hästar blir ju inte sjuka i detta, till skillnad från hockeyspelare.
Det är ju det här som blir intressant. Dessa människor är ju utspridda på rätt stor yta. Om inte det är ok hur kan det då vara ok med skidbackarna?Det lär funka dåligt 5-10 lopp, kuskar hästskötare kamerapersonal. Inte en chans att det blir under 50 personer.
Jag har lite svårt att tro det. Det är en hel del kulturminnen där inne.Skansen har det tydligen lite extra tufft just nu.
Känns helt orimligt att Skansen skulle försvinna.
Skansen är ju Skansen.
Vad bra då fungerar det bra, och med omtankeMin tandläkare ringde och ändrade min tid pga att jag är i en riskgrupp. En tandläkarmottagning är inte det bästa stället att vara på.
De jobbar med aerosoler; luft och sprejar vatten etc. Fick en ny tid tidigt på morgonen innan de haft patienter.