Corlensky G-avkommor

Sv: Corlensky G-avkommor

Min lille corlensky bebis blir två i mars. Svart, kort och långbent. Elektrisk så att det sprakar lååång väg, väldigt bogfri med undersatta bakben.

Älskar att visa upp sig och full av energi, LOVE him. Han kommer bli rolig att ta ut på tävlingsbanorna. . om han håller sig på mattan:D. Han är dock inte så hög men det gör inget för jag är kort . . . hihi. Ska mäta honom.

Sv: Corlensky G-avkommor

Knapp!!

Kul att se era CG avkommor, hade gärna betäckt med honom.
Men jag letar som sjutton efter en avkomma efter honom så får se om jag hittar någon. Lycka till för alla!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 673
Senast: Blyger
·
Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 665
Senast: Freazer
·
Mat Jag vet att jag kanske inte framstår som en muntergök när jag skriver en del om min autism och anorexi här på buke, men jag läser dom...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
11 398
Senast: MiniLi
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 765
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka