Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här har tränats lite men fortfarande har jag svårt att riktigt hitta motivationen. Alltid själv i stallet förutom varannan vecka när min tränare kommer ut.
Sadelkrånglet håller i sig också. Hoppsadeln ska bytas, lånat sadel privat och varit hos en av sadelutprovarna i närheten men utan att hitta nåt som passar. Fick däremot tips på provningen vad jag skulle kunna kika efter på begagnatmarknaden så helt döfött var det ju inte. Sedan måste jag ju byta gjorden till dressyrsadeln men har inte riktigt lyckats förstå hur nuvarande kan skava så jag vet inte riktigt vad jag ska byta till heller då.
Min cob behövde massor av fårskinn eller en ELT-gjord för att inte få skav.
Livet är så jävla sjukt!! Vet inte hur jag ska ta mig igenom det här. Min älskade lilla brun finns inte längre. Det känns så overkligt och ännu mer overkligt när man får veta orsaken. Ett äppelträd, ett jävla äppelträd.
Livet är så jävla sjukt!! Vet inte hur jag ska ta mig igenom det här. Min älskade lilla brun finns inte längre. Det känns så overkligt och ännu mer overkligt när man får veta orsaken. Ett äppelträd, ett jävla äppelträd.
Livet driver med mig. Han skulle springa förbi sitt äppelträd som så många gånger förut men den här gången tänkte han inte på grenen som hängde ner i exakt pannhöjd. Trädet är helrutet men just den grenen var tydligen väldigt frisk.. Han behövde i alla fall inte lida i en sekund och det är väl den enda trösten i allt elände. Vet inte hur man går vidare, han var oerhört speciell. Ingen häst har varit i närheten av att ha varit så speciell.
Jag var på klinik idag och nu har jag en fråga:
Hur behandlar man en häst som det är uppenbart fel på men som inte går att undersöka?
Beklagar din förlust. Det är en stor sorg att förlora en häst. Tänker på dig!Livet driver med mig. Han skulle springa förbi sitt äppelträd som så många gånger förut men den här gången tänkte han inte på grenen som hängde ner i exakt pannhöjd. Trädet är helrutet men just den grenen var tydligen väldigt frisk.. Han behövde i alla fall inte lida i en sekund och det är väl den enda trösten i allt elände. Vet inte hur man går vidare, han var oerhört speciell. Ingen häst har varit i närheten av att ha varit så speciell.