Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Livet går ju vidare hur jävligt det än känns. Måste ju tänka på min andra ponny med. Så igår var vi faktiskt iväg och tittade på två fina connemara-pojkar var av den ena jag föll pladask för. Så vad det lutar åt nu så blir det en liten grå på gården snart
Livet går ju vidare hur jävligt det än känns. Måste ju tänka på min andra ponny med. Så igår var vi faktiskt iväg och tittade på två fina connemara-pojkar var av den ena jag föll pladask för. Så vad det lutar åt nu så blir det en liten grå på gården snart
@Seabaz det är klart, man gör ju rätt mycket utifrån böjprov...
@_Zacke_ ser fram emot bilder på det lilla underverket
@happyrider roligt med framsteg! Vad är det som inte ger med sig i hoppningen? För visst visade ni fina bilder på hoppning i terräng ganska nyligen?
@lil-sis kul med treårs! När är det RIKS är? Har för mig att det var relativt nära mig så jag kanske åker och tittar om det passar.