Tranan
Trådstartare
Vad för skalare behöver du?Varför har jag tre hundra väskor typ men ingen kabelskalare? Tröttsamt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad för skalare behöver du?Varför har jag tre hundra väskor typ men ingen kabelskalare? Tröttsamt!
Vad för skalare behöver du?
Ok säg till annars så letar jag fram en.En vanlig skalare. Brukar finnas typ multifunktions. Men får köpa en imorgon. Överväger nu att istället ta ett glas vin
Jo jag vet.. ett tag var toaborsten i fönstret...
Små barn = innovativ inrednings-design
Var nog en sfinx som gick förbiKan någon förklara för mig varför jag plötsligt blev alldeles iskall? Gjorde klart en arbetsuppgift och sen blev jag alldeles huttrig. Kanske ett spöke som hjälpte mig skriva klart det där sista.
Vad är det för typ av jobb?Hade en arbetsintervju idag! Min handläggare hörde av sig till den förra, de ville skjuta upp det hela en månad även om de fortfarande var intresserade. Men de jag hade intervju med idag var betydligt mera i min smak och de var väldigt öppna för mig att börja men behöver börja med praktik först och det skulle ta minst två veckor innan det kunde bli godkänt av arbetsförmedlingen. Det lät roligt dock och jag ser fram emot det dör en gångs skull!
Det är högt. Normalt värde <..3Är ute på turné bland stans lampaffärer och diskuterar mina elektriska problem
Samtidigt verkar läkaren som ringde vara mer oroad över att mitt crp är 89. Personligen känner jag mig väldigt pigg men får inom kort en el-relaterat sammanbrott
Det är högt. Normalt värde