Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då får jag vara glad över det lilla som kommit. Vitt på backen men inte mer. Ska dock bli kallt.Här har det kommit ganska mycket! Nästan en dm snart tippar jag på
betalade 215.000, vet känslanUjujuj.. där kom offerten på fönster Det får bli snabbnudlar ett par månader framöver.
Jäklar, det var snäppet värre än vår offert. 189 tusen hamnade den på. Men det måste göras. Fönstren är så dåliga att de inte går att öppna längre..betalade 215.000, vet känslan
Vi har stängda dörrar till toaletten tvättstugan och klädkammaren för att kissarna inte skall in där... deras toalett är i hallen. Våran toalett och tvättstuga är stängd för att de inte skall pilla med avloppslocket...
Det kommer gå jättebra. Heja dig!Herregud, nu börjar jag bli nervös inför träningspasset. Nojig över att alla ska springa ifrån mig (rätt troligt med min usla kondition), att jag ska bryta fotlederna (gjort det två gånger, så inte helt otroligt) och att jag ska vara för trött för att köra hem sedan..
Men ja, lite peppad är jag ändå.
Tack!Det kommer gå jättebra. Heja dig!
Nej inte nu längre, men trappgrind och alla skåp och lådor barnsäkrade var senaste modet just då166 kvm i 3 våningar. Ni har nog inte en 1-åring hemma heller som hittar sopsortering, toalettborstar, rengöringsmedel, trappor mm
Jo jag vet.. ett tag var toaborsten i fönstret...Vi försöker främst skydda barnets badleksaker (fåret, hästen, grisen och kossan) från att få bada i toaletten Men även oss själva från att barnet kommer viftandes med toalettborsten, henne från att äta toalettpapper och tvättmedel, rulla ner från trappen eller hälla ut färghinkar. Hunden får även äta ostört i tvättstugan men då ska man ju komma ihåg att öppna den sen också Barriärer is key när man har en Nicke Nyfiken-missil hemma.
Små barn = innovativ inrednings-designJo jag vet.. ett tag var toaborsten i fönstret...
Så vacker hund?