S

spec

Fick en pangidé nu;

Lägg upp massor med galoppcitat:D

Svenska/engelska/annat språk men om ni skriver på nåt helt annorulunda språk (alltså varken svenska eller engelska;)) så skriv gänra översättning också.

Sv: Citat!

"Those you pass going uphill, will pass you going downhill".
"Horses for courses".

... och en specifik: En jockey skulle begravas och på gravstenen föreslog en av "vännarna", att det skulle stå "Boxed in again".

A good jockey doesn't need orders and a bad jockey couldn't carry them out anyway.So it's best not to give them any./Lester Piggot himself:cool:

Blybrist.... :angel:

On a horse that consistently hung left
-The best thing you can do is put a bit of lead in his right ear, to act as a counterbalance ... with a shotgun.
Lester Piggott

Senast ändrad:

To amateur jockey Jim Old
- If Jesus Christ rode his flaming donkey like you just rode that horse, then he deserved to be crucified.
Fred Rimell

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 470
Senast: ildiko
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 270
Senast: Shpongle
·
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 946
Senast: cewe
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok OBS Att jag ändrade rubriken för att nu har dom be stämt sig att jag har en hjärt muskel inflamation och har hjärt rytm rubbningar 😭 Men...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 538
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar