Hellre choklad än plastjunk. Efter 6 års ålder har inget av mina barn uppskattat julkalendrar med plastjunk eller klistermärken/små böcker etc.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har gett barnen möjlighet att välja i årVi provade paketkalender något år men det var en totalflopp. Ungen blev lika besviken varje dag när hon fick öppna ett suuuuperspännande, efterlängtat paket och så var det någon liten minigrej typ några klistermärken, en polkagrisstång eller hårspännen. Paketen i sig blev liksom för stora och laddade i hennes värld, så trots att vi påminde gång på gång att de riktiga julklapparna kommer först på julafton och att det inte fanns några leksaker i paketen, och trots att hon verkligen alltid har varit en tacksam unge som blir glad för smågrejer, så blev det besvikelse på besvikelse. Då var hon iofs ganska liten, tror att det hade gått bättre nu typ.
Kanon ju! Vad valde barnen?Jag har gett barnen möjlighet att välja i år
1) Billigare adventskalender och dyrare julklapp
2) Dyrare adventskalender och billigare julklapp
Äldsta valde dyrare kalender, så hon fick en med smink och en från BodyShop.Kanon ju! Vad valde barnen?
Vi har haft en hemmagjord godiskalender sedan barnen var små och då fyllde jag bara de luckor där barnen var hos oss. Hemma hos sin mamma hade de ju andra kalendrar som de öppnande när de var hos henne När de fick köpta kalendrar av farmor fick de äta ikapp när de kom tillbaka.Kruxet tycker jag är att de ju bara är hos mig på halvtid, ska de få öppna ikapp de andra dagarna när de varit hos pappan eller ska vi skicka kalendrarna fram och tillbaka
Vi provade paketkalender något år men det var en totalflopp. Ungen blev lika besviken varje dag när hon fick öppna ett suuuuperspännande, efterlängtat paket och så var det någon liten minigrej typ några klistermärken, en polkagrisstång eller hårspännen. Paketen i sig blev liksom för stora och laddade i hennes värld, så trots att vi påminde gång på gång att de riktiga julklapparna kommer först på julafton och att det inte fanns några leksaker i paketen, och trots att hon verkligen alltid har varit en tacksam unge som blir glad för smågrejer, så blev det besvikelse på besvikelse. Då var hon iofs ganska liten, tror att det hade gått bättre nu typ.
Ja, tänk så olika det kan varaOj, min dotter fick paketkalender redan som 2 åring och älskade den! Trots att det bara var smågrejer i den likt de du skriver om. Hon som annars kan vara svår att få upp ur sängen studsade upp i december för att öppna dagens paket.
Nej. Kommer inte att hända framöver heller. Vi kör med julklappar på julafton, det räcker bra.Min son 4,5 tjatar om adventskalender, sån med choklad i. Ger ni sånt till era barn?