Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur mycket äter ni och vad äter ni på en chipsbuffePrecis som lösgodis så finns det nu chipsbuffe. Är det verkligen gott att blanda ostbågar, chips i olika smaker, tacos, jordnötter i en bunke o sen äta av det. Blir det inte konstiga smaker
Var finns sådant?Hur mycket äter ni och vad äter ni på en chipsbuffePrecis som lösgodis så finns det nu chipsbuffe. Är det verkligen gott att blanda ostbågar, chips i olika smaker, tacos, jordnötter i en bunke o sen äta av det. Blir det inte konstiga smaker
Men det här finns i affärerna precis som salladsbuffenNä, skulle inte vilja blanda! Gillar inte när man hälsar på hos folk och de häller tex popcorn och chips i samma skål som ostbågar! Galenskap.
Var finns sådant?
Jag bor då i Umeå OCH handlar i affären som tillhandahåller chipsbuffenHur mycket äter ni och vad äter ni på en chipsbuffePrecis som lösgodis så finns det nu chipsbuffe. Är det verkligen gott att blanda ostbågar, chips i olika smaker, tacos, jordnötter i en bunke o sen äta av det. Blir det inte konstiga smaker
Jag bor då i Umeå OCH handlar i affären som tillhandahåller chipsbuffen
Jag gillar det!
Inte så mkt för att blanda som för att man kan köpa LITE och ändå få några olika sorter och det utan att ha köpt fyra olika påsar. Småpåsarna som finns på vissa bensinstationer är ungefär vad jag tycker är lagom i storlek. Varför säljs inte de i affär?
(nu är jag ingen storkonsument av chips/ostkrokar räknar kalorier och då går dylikt bort)
Man behöver inte ta hem bara att sprätta upp påsar som redan finns i affären å hälla upp i lösviktJo de säljs i affär.
Be din handlare att ta hem.
Är det billigare att köpa typ 200g i lösvikt än en 200g påseJag bor då i Umeå OCH handlar i affären som tillhandahåller chipsbuffen
Jag gillar det!
Inte så mkt för att blanda som för att man kan köpa LITE och ändå få några olika sorter och det utan att ha köpt fyra olika påsar. Småpåsarna som finns på vissa bensinstationer är ungefär vad jag tycker är lagom i storlek. Varför säljs inte de i affär?
(nu är jag ingen storkonsument av chips/ostkrokar räknar kalorier och då går dylikt bort)
Fast det var nog de där små-små påsarna med chips/krokar som menades, inte buffenMan behöver inte ta hem bara sprätta upp påsar som redan finns i affären å hälla upp i lösvikt![]()
Aha, men dom finns också, kostar 5krFast det var nog de där små-små påsarna med chips/krokar som menades, inte buffen![]()
Aha, men dom finns också, kostar 5kr![]()
Man behöver inte ta hem bara att sprätta upp påsar som redan finns i affären å hälla upp i lösvikt![]()
...och de verkar uppenbarligen inte finnas i @Javan s butik. Därför kan hon lämna som förslag att de ska ta in dem.
Jag tycker det här låter som en spännande idé!
För övrigt tycker jag också att ostbågar smakar som allra bäst när de är sega, och ostbågar tillsammans med Ahlgrens bilar är en riktig hit!![]()
Nån mer som har provat snackset Goldfish från Pepperidge Farm. Väldigt goda tycker jag![]()