Chips buffe

Gammeln

Trådstartare
Hur mycket äter ni och vad äter ni på en chipsbuffe :confused:Precis som lösgodis så finns det nu chipsbuffe. Är det verkligen gott att blanda ostbågar, chips i olika smaker, tacos, jordnötter i en bunke o sen äta av det. Blir det inte konstiga smaker

Hur mycket äter ni och vad äter ni på en chipsbuffe :confused:Precis som lösgodis så finns det nu chipsbuffe. Är det verkligen gott att blanda ostbågar, chips i olika smaker, tacos, jordnötter i en bunke o sen äta av det. Blir det inte konstiga smaker

Nä, skulle inte vilja blanda! Gillar inte när man hälsar på hos folk och de häller tex popcorn och chips i samma skål som ostbågar! Galenskap.

Var finns sådant?

Var finns sådant?

Umeå. Fast norrlänningar är märkliga när det gäller snacks, särbon gillar att hälla ihop dillchips och ostbågar... han gillar också ostbågar sega :wtf:

Han är bra på många andra sätt men de sakerna förstår jag inte.

Själv hoppar jag över chips/ostbågar helt (om det inte är Esterella Kantarell Limited edition som då inte finns längre).

Jag bor då i Umeå OCH handlar i affären som tillhandahåller chipsbuffen :)

Jag gillar det!

Inte så mkt för att blanda som för att man kan köpa LITE och ändå få några olika sorter och det utan att ha köpt fyra olika påsar. Småpåsarna som finns på vissa bensinstationer är ungefär vad jag tycker är lagom i storlek. Varför säljs inte de i affär?

(nu är jag ingen storkonsument av chips/ostkrokar räknar kalorier och då går dylikt bort)

Jag gillar det!

Inte så mkt för att blanda som för att man kan köpa LITE och ändå få några olika sorter och det utan att ha köpt fyra olika påsar. Småpåsarna som finns på vissa bensinstationer är ungefär vad jag tycker är lagom i storlek. Varför säljs inte de i affär?

(nu är jag ingen storkonsument av chips/ostkrokar räknar kalorier och då går dylikt bort)

Jo de säljs i affär.

Be din handlare att ta hem.

Jag gillar det!

Är det billigare att köpa typ 200g i lösvikt än en 200g påse

Jag tycker det här låter som en spännande idé!

För övrigt tycker jag också att ostbågar smakar som allra bäst när de är sega, och ostbågar tillsammans med Ahlgrens bilar är en riktig hit! :D

...och de verkar uppenbarligen inte finnas i @Javan s butik. Därför kan hon lämna som förslag att de ska ta in dem.

Japp bara jag kommer ihåg det så ska förslag lämnas in!

Buffen finns dock bara på helgen vad jag vet och på kvällstid tror jag!

Plockade i ett fat för varm mat så det blev tre avdelningar, lite av tre olika sorter! Man behöver ju inte handla om man inte vill de säljer chips och snacks som vanligt också. Det är KLART dyrare i buffen.

Lite småkul idé tycker jag, men gillar inte att blanda chips med t.ex ostbågar. Hade det däremot funnits en chokladbuffé hade jag varit glad! Det bästa som finns. :up:

Liknande trådar

Mat Vi behöver skärpa till oss med matlagningen och dra ner på köpmaten. Vi har också en önskan om att äta mer vegetariskt. De här två...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 705
Senast: Roheryn
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Mat Jag har en tetra tomatsoppa som jag tänkte äta en dag snart. Jag älskar tomatsoppa och ris som det serverades när jag gick i skolan (vet...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 310
Senast: Ramona
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat