Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som sagt hur många vapkullar har du själv studerat för att få din kunskap om valp-vuxen hund kommunikations kunskap?
Det går inte att läsa sej till allt, man måste själv lägga massor av timmar på att titta på verkligheten för att få en liten bild av vad som egentligen händer! Kliniska studier ger bara EN bild, de är inte den alenarådande sanningen!
/Swat
Det är din tolkning av mina citat jag inte håller med om ( och tydligen är det fler ).
Jag har skrivit tydligt när det gäller min hund eller inte, jag har aldrig skrivit något om beröm eller godis.
Ja min tolkning är att du saknar handling ( och tydligen är det fler ).
Jag vet när du skrivit din hund eller menar generellt, men jag saknar åtgärd i alla fall du beskrivit och det tolkar JAG som avsaknad av handling, dvs accepterande.
Men åtgärden är ju beroende på situation eller hur, eller tillämpar du en sorts tillrättavisning ex alfarullning vid all typ av oönskat beteende menar du?
Ja det borde vara mer diskussion om CMs hyperkommersialisering av dåliga o våldsamma metoder!Så tråkigt att det ska bli så mycket tjabb & att det halkar åt ett annat håll än det TS ville med tråden
Ja, jag håller med, men CM är så het att trollen inte kan låta bli! =)
Så gillar man inte CMs djurplågeri så är man ett troll menar du?
PL
Haha, här kom morsan igen, kom igen, fler person angrepp, vi vet att du kan!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=aDsk-nolftY
Popgala med hysteriska småtjejer eller frälsningsmöte modell USA?
PL
Vad TS m fl är intresserade av, är vad som skedde på Hovet. Vilket påpekats vid flera tillfällen.Tja, vi blir anklagade för både det ena o det andra när man inte förstår o dyrkar CM o hans metoder.
Att ifrågasätta är tydligen en dödssynd av vissa nyfrälsta fanatiker.
Vilka i tråden uppfattar du som troll?
Man är ju knappast ett troll för att man kommer ifrån ämnet lite, det händer ju hela tiden på forum.
Så gillar man inte CMs djurplågeri så är man ett troll menar du?
PL
Tja, vi blir anklagade för både det ena o det andra när man inte förstår o dyrkar CM o hans metoder.
Att ifrågasätta är tydligen en dödssynd av vissa nyfrälsta fanatiker.
Nej jag har inte svarat att man ska ignorera och låta hunden fortsätta med oönskat beteende ( + berömma och belöna ). Jag har däremot sagt att jag inte skulle alfarulla en hund som morrar/vaktar, skillnaden är enorm!
Absolut inte, jag har inget emot att man diskuterar, men vi är ju alla vuxna så personangrepp och tjyvnyp hör ju liksom inte dit. Jag tycker tex inte att Calazirya trollar, hon kommer med argument och försöker inte med billiga poänger eller påhopp.
Nej, det skrev jag inte, jag har inte ens skrivit vad jag tycker om CM. Du är ett troll för att du alltid förösker med billiga tjyvnyp på låg nivå. Du är säkert kunnig och duktig men som jag skrev tidigare så tar man dig inte på allvar pga dina påhopp och tillskrivningar.
Nädå, men att komma med personangrepp som du gör eller kalla folk för saker till höger och vänster som du gör är lågstadie härskartekniker som inte gagnar någon, allra minst dig. Du gillar att hoppa in och dela ut kängor det har vi nog alla märkt, och du brukar tillskriva andra med tillmälen som låg trovärdighet men inser inte att den enda som får lägre trovärdighet är du själv pga ditt sätt att behqandla andra människor.