Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo tyckte också det såg ut som det, iom att det var en större "kedja" på ena sidan och en smalare, som en vanlig kejda, på andra sidan där kopplet satt. Fattar inte hur människorna tänker.
Jag tillägga att INGA saker jag testat mot att min hund skäller när någon går på vår våning har fungerat. Testade en sak Cesar tog upp och det fungerade TOPPEN. Helt fantastiskt hur lätt det var med rätt metod. Kanske bara var tur att det fungerade på min hund men nu har jag en hund som lyssnar även om någon ringer på dörren.
Hmmmm jag har sett att han använder stackel halsband.
Det är ett hals band med piggar in mot hundens hals.
Detta hals band är band lyst av SKK och SBK.
Som ett otilllåtet hjälpmedel.
Jag tycker att det inte är bra med dessa hals band.
Men annaers så har bra grejor att komma med.
Men inget nytt bara sånt som vanligt hund erfarna mäniskor.
Alltid har vetat om men vågar aldrig visa.
För då kan man ju bli anmäld för miss handel.
:smirk:
vad var det för metod?? *nyfiken*![]()
Vet inte om du såg avsnittet där han had een hund som skällde när det ringde på dörren. Han sa att istället för att skälla och prata med hunden ska man göra en snabb korrigering. Det ljudet han gör och sätta fingrarna som ett bett i sidan på hunden. Bara nudda vid den för att marera, på samma sätt som hundar gör med varandra. det blir som ett bett.
Väldigt effektivt och inte någon hård metod och massa skäll. Svårt att förklara den i text.
Jag tycker att Ceasar i störtsta mån är bra, dock ifrågasätter jag oftast hand förkärlek för stackel och el.
Och han berömmer ALDRIG hunden. Sånt är ingenting för mig utan jag anser det helt oacceptabelt.
//Gilly
*KL*
Jag kollade igår och förundras över var han hittar alla dessa knäppa människor som totalt missat vad en hund behöver, liksom basala saker som promenader är en total överraskning för många av dem.
Och så tycker jag det är roligt med hundarna han ställer på löpbandSnart kommer det väl i hundversion, med olika dofter på bandet så hunden får läsa tidningen också
![]()