Har ett större antal fönster som behöver min omsorg här hemma - vill inte frånta dig den njutningen heller.Du kanske vill komma på besök och hänge dig åt den romantiska kittningen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ett större antal fönster som behöver min omsorg här hemma - vill inte frånta dig den njutningen heller.Du kanske vill komma på besök och hänge dig åt den romantiska kittningen?
Runa BrarHa! Jag drömde om ett kafé i min ungdom. Dock ej beläget just där. Under samma tid skrev Runa Brar krönikor i DN om det kafé hon drömde om att öppna. Om sant eller inte, så kom det till sist gäster till Runa Brars kafé, och de betedde sig inte alls som hon hade tänkt sig! De ville ha fel saker, satt på fel ställen och dessutom skulle det gå fort!
Men jag drömmer på riktigt verkligen INTE om att dreja och sälja krukor och tomater. Fullt så romantisk att jag lyckas drömma om det - annat än mardrömmar - är jag inte.
Lite vin och skaldjur, så joinar jag inJag har alltså gjort ett par av ytterfönstren, det betyder att det bara är fyra par innerfönster och tre par ytterfönster kvar Plus de i lillstugan då... plus att fönstren i västhuset skulle nog bli glada av det också.
Jag tänkte väl att du känner till henne och gillar henne!Runa Brar
Lite vin och skaldjur, så joinar jag in
Råden i den här texten känns ju ändå inte oöverkomligt jobbiga.
Har du plattor på uteplatsen kan den ju utanproblem stå på den, bara det inte står direkt på mark eller det blir något större glipa där frost och kyla kan krypa in under den kallare delen av året iom att du vill ha din persika där .Råden i den här texten känns ju ändå inte oöverkomligt jobbiga.
Jag kommer inte att mura någon vägg, men förankra växthuset mot en befintlig fasad (som är i gott skick). Jag kommer inte att ha avlopp och el och vad den nu har. Och mitt kommer att vara mindre. Mot det framstår det som genomförbart med ungefär samma metod.