Bygga egna hinder???

Sv: Bygga egna hinder???

nu har jag målat ett hinderstöd och målat på färg på bommen som de hadde regnat ort färg på! på de andra hinderstödet kröp de myror på så de vågade jag inte röra! sen är de ju plankorna med en orm som slingrar över kvar då! men de orkar jag inte måla just nu!:angel:

maskeringstejp e de såndär gulvit tejp som är lite mer som gjort av typ papper? sån som man har när man målar? hehe alltså tänte om de va nån annan en den men brukar ha då den inte är så jätte ra faktiskt!

Nu är några utav mina hinder färdiga. men det är mycket kvar att måla.
hinderstöden hade jag sen tidigare, men jag har byggt grindar och målat nya bommar.

Här kommer att Gul/Orange hinder med en grind.
det är 2st bommar till men den ena var inte torr än..

CIMG0713.jpg

Hinder Nr 2: Ett vitt/marinblått hinder men grind.

"tyvärr" kom solen fram just när jag skulle ta kort..

CIMG0711.jpg

Hinder Nr 3: Ett vitt/rött hinder med en grind.

CIMG0714.jpg

Det var de 3 hinder om blev färdiga idag, det kommer fler så fort de är torra.

Jag tycker att alla blev jättelyckade! Så skicklig du är :)

jättesnygga! verkligen! ska bygga en grin men de kommer ta år innan den blir klar känns de som! och sen måste jag måla vitt på den sista bommen vi målade och måla de sista hinderstödet! och fixa cavalettistöden!:D

ja jag kan lägga in en idé som jag fick häromdagen..

hinder med konstgräs är ju lite annorlunda.. och konstgräs kostar ju inte mycket heller.. så jag tänkte köpa:
en platta 3mm board (53 kr)
4 m 45x45 regelvirke (40 kr)
en ask spik (50 kr)
en tub lim (30 kr)
4 kvm konstgräs (98 kr)

och av det göra tre konstgräslådor och 6 bitar konstgräs att spika fast på tre bommar.. hade tänkt sponsra ridskolan med detta då deras konstgräsbommar är ganska crappy så jag får säkert ta de gamla och måla om och fixa till.. men jag får se när jag gör detta :) billigt blir det iaf att fräscha upp hindret.. :D

det är tre kuber som är gräsgröna..

och istället för att bommarna är vit-röd-vit-röd-vit så är dom vit-gräs-vit-gräs-vita

;)

sitter inte vid min dator nu men kan slänga ut en bild senare..

Shit vad fina! Jag skulle köpa dina hinder vilken dag som helst.;)

hrrmm :crazy:

ja såhär ser hindret ut iaf.. föga förvånande hoppas jag.. jag har ju förklarat så grundligt..

och såhär der lådorna ut i x.rayvision..

dvs 45x45mm reglar i hörnorna och board som täcker..

okej! de va de jag misstänkte men ville se bild så man får en bättre bild i huvet hur du menar!:D men de var jättesnyggt! lite annorlunda!:D

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
895
Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
938
Senast: Lars L
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
620
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
749
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama