Bygga egna hinder???

Sv: Bygga egna hinder???

Saaamrt! (hehe, *smart*) Men då måste jag laga laminatorn (? inplastaren..) först :p, det råkade fastna ett papper däri när jag skulle plasta in senast:o

Ps, jag avgudar din bild :D Och jag fnissar åt ditt härliga namn varje gång också:p

jag kom precis på att stolparna inte står på "rätt" ställen... alltså det finns inte alltid stolpar där bokstäverna ska sitta.... jäkla skit..

går det att göra några snygga bokstäver med hjälp av elpinnar? alltså färsta bokstaven på den?

med elpinnar menar du plaststolpar då eller? vet inte hur du ska få fast bokstäverna då bara..

kom på att det faktiskt bara är på ett ställe som man behöver använda elpinne (plaststolp :angel: )

...hmm, det är svårt. Såg en konstruktion i min göra-egen-hästutrustning-bok igårkväll och det var en fyrkantig playwoodskiva eller liknande, med en stödbräda på baksidan. Den ska stå på marken alltså, och så målar man bokstaven mitt på fyrkanten. Det är ju ett alternativ, men vart i helsike ska jag hitta playwoodskiva då...?

Om du går in på någon ridskola eller någon länk som går till hästaffärer så kanske du hittar något . :p

Jaa, det är väl det enda. Man får väl fråga efter spillbitar med defekter på eller något. :angel:

Nu har jag föresten införskaffat mig en 3*5 m presenning som ska agera hinder på min bruksridningsbana. Den kostade 70 spänn på Lantmä**en

gör det! Jag var och tiggde min målarfärg i en färg affär fick minst 7 olika färger och jag kan blanda vilka färger jag vill vi betalade typ 70 kr till deras kaffe kassa! spannarna är nästan fulla också så de kan inte vara använt mycket!

oj:eek: Hur frågade du? behöver en bra replik då jag ska tigga^^

haha.. var faktiskt min mamma som tog upp det när hon skulle köpa färg men det är bara att fråga om de har några restfärger för utomhusbruk och så kan du ju betala en liten billig peng.. hehehe..

hehe, tack;) Annars så kan jag ju helt enkelt dra upp en revolver och fråga om det finns någon restfärg kvar :bump: Då borde jag ju få den gratis:D

jaa, någon färg borde dom ha.

Jag ska åka och handla nu på ikea och jag fnular på om det finns något där man kan bygga budgethinder av... Man kanske ska köpa massa tavelramar och lägga en bokstav i:idea: Och sen ställa ut i paddocken:rofl:

Det här med bokstäverna... Ta GB - glassförpackningar och vänd den vita sidan till, måla/skriv sedan bokstäverna! Snacka om att man kommer lägga på sig om man äter 8 glassförpackningar...

Lycka till!!

Nej! det är inte 50 mil dit har bara aldrig varit där så jag är väl galen då haha... har inte haft behovet av att åka dit ännu men det kanske kommer!

Men det är det värt;) Man kan ju tejpa för locket och fylla lådan med sand eller nåt så den ligger still!
Fysan vad smart:idea: Tack:D

När man väl är där så upptäcker man att man borde ha åkt dit.
Jag tycker inte dom borde få kalla Ikea för just Ikea... Snarare impulsköpsaffären:o Senast köpte jag en handdukshållare till köket( sadelkammaren alltså:angel: ) för 9 spänn:p Den var nog billigare att göra men den var så fin:D En smal bräda och tre hål ^^

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
863
Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
928
Senast: Lars L
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
599
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
732
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama