Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan jag svara på,helvete när dom är vakna o paradis när dom sover15 valpar som kommer att tumla runt med sina vassa små valptänder.. Är det paradiset eller helvetet?
Ska följa tråden och visa sambon busarna. Vi ska ha en frisk mindre hund som gärna hänger med på saker men inte kräver massa. Jag har föreslagit aussie men han har sagt nja åt utseendet. Så om han får se små kanske han ändrar sig .
Om dom behöll längden på pälsen som på dom första två bilderna, så hade jag slagit till direktKonstig sambo, hur kan man Inte charmas av dylikt liksom?
Om dom behöll längden på pälsen som på dom första två bilderna, så hade jag slagit till direkt
@Gnist Ursöta små busar och banditer!
Vad är användningsområdet för respektive ras och vad har du dem till?
Förlåt för trådkap nu men aussie är ju verkligen inte en ras som "inte kräver massa". Inte är den speciellt liten heller?Ska följa tråden och visa sambon busarna. Vi ska ha en frisk mindre hund som gärna hänger med på saker men inte kräver massa. Jag har föreslagit aussie men han har sagt nja åt utseendet. Så om han får se små kanske han ändrar sig .
Rent förnuftsmässigt skulle Aussien passa mig bättre men Fauvarna
Är väl tur att jag väntar på en ny BT, blir ju dock utan hund nu ett par månader då min omplaceras nu.
Japp aussie som i rasen i tråden. Inte Australian Shepherd .Förlåt för trådkap nu men aussie är ju verkligen inte en ras som "inte kräver massa". Inte är den speciellt liten heller?
Edit: slog mig nu att du kanske syftade på terriern och inte shepherden Det borde jag kanske förstått utifrån trådens innehåll.
Japp aussie som i rasen i tråden. Inte Australian Shepherd .