sarma

Trådstartare
Letar efter lösa bullsnapkrok. Tycker jag kollat i de flesta större westernaffärers webbaffärer, men hittar inga. Är en sådan där pryl som man inte vet riktigt vet var på sidan man ska leta, grimmor, diverse, tillbehör osv...

Så, tips? Helst i silverfärg och till hyfsat pris, eftersom jag ska ha några stycken. Kan överväga mässingfärg om priset är bra.

/Ida

Sv: Bullsnap

Kolla Granngården eller Nordpost. Butiker som har saker till kossor... Där finns det!:)

Letar efter lösa bullsnapkrok. Tycker jag kollat i de flesta större westernaffärers webbaffärer, men hittar inga. Är en sådan där pryl som man inte vet riktigt vet var på sidan man ska leta, grimmor, diverse, tillbehör osv...

Så, tips? Helst i silverfärg och till hyfsat pris, eftersom jag ska ha några stycken. Kan överväga mässingfärg om priset är bra.

/Ida

Vad är bullsnap?

Jag har telefonskräck, så att ringa någonstans kommer inte på fråga.

Lantmännen (var i butiken) hade bara mässingfärgade som satt fast i kobindslen. Nordpost har inte.

Järnaffär... Tveksam till att de har sådana specialsaker. Biltema har inte, Clas Ohlson har inte, Järnia har inte sortimentet på hemsidan.

Har även kollat hos Tjäderläder, de har inte.

Hittade faktiskt på ett ställe, men jag betalar bara inte 77 spänn styck. Hittade för 36 spänn, men då var det mässingfärgade med remögla, jag måste ha med repögla.

/Ida

Nu har jag hitat! BOLE katalogen (finns på nätet också):D
Dom kostar 24 kr, oc finns för rep eller band! Sidan 77 i katalogen.
:banana:

Nu har jag hitat! BOLE katalogen (finns på nätet också):D
Dom kostar 24 kr, och finns för rep eller band! Sidan 77 i katalogen.
:banana:

Tack! Bästa hittils, fast de tyvärr verkar vara mässingfärgade. Men nu börjar det bli bortemot rimliga priser åtminstone. Har varit inne på den sidan förut och letat utan att hitta, hittar inte i webshopen nu heller fastän jag skriver precis samma benämning som i katalogen. Men i katalogen finns de åtminstone.

/Ida

Alltså, inget konstaterat, men verkligen avskyr att ringa någonstans och berätta vem jag är, förklara vad jag vill osv.

Internet är underbart. Mail är också rätt bra, då kan man tänka igenom en stund innan man skickar det.

/Ida

Alltså, inget konstaterat, men verkligen avskyr att ringa någonstans och berätta vem jag är, förklara vad jag vill osv.

Internet är underbart. Mail är också rätt bra, då kan man tänka igenom en stund innan man skickar det.

/Ida

Men igentligen...

Vi säger att du ha en annons ute på ngt.
Vilken kontakt med en ev. köpare blir seriösast?

Jag skulle säga den som ringer!

(Jag ska inte klanka ner på dig, jag vågar inte ringa...)

Men de är fula ändå... Metall ska vara silverfärgad. Sådetså. Fast det lutar åt att det blir de, hittar ju ingen annanstans till rimligt pris. Ska inte ha dem själv i första hand, utan sätta i grimskaft som ska säljas, och då är det ju kunden som avgör vad som är fint och fult.

/Ida

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 160
Senast: Juli0a
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
30 241
Senast: Åsa A
·
Ekonomi & Juridik Hej! Känner att jag behöver lite råd och någon att diskutera med. Som de allra flesta hästmänniskor har drömmen alltid varit att skaffa...
2
Svar
20
· Visningar
2 469
Senast: Billy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar