Buketräff Uppsala

Ikväll sa min kompis att jag måste gå på Pong för de har så god mat. Så jag svarade att jag skulle dit på söndag. :angel:

Kamomilla
Ninna (+barn?)
Cattis_e
Habina
lil-sis
bengall
@Reykjavik (om tågen inte strular)

Fortsätt fylla på ;)

@Soffan74 och @Myblackcat vill ni fortfarande?

Jag kommer gärna, men är lite osäker. Jag är nämligen ingen hästmänniska så. Låter kanske konstigt med någon som hänger på forumet ändå. (Är dock en djurmänniska som hängt här i kanske 10år nu.)

Så det beror lite på om träffen är för att prata om det delade hästintresset eller bara för vanligt häng. Jag har inget emot att andra pratar häst dock. Älskar hästar, fast jag inte rider eller så själv.

Jag kommer gärna, men är lite osäker. Jag är nämligen ingen hästmänniska så. Låter kanske konstigt med någon som hänger på forumet ändå. (Är dock en djurmänniska som hängt här i kanske 10år nu.)

Så det beror lite på om träffen är för att prata om det delade hästintresset eller bara för vanligt häng. Jag har inget emot att andra pratar häst dock. Älskar hästar, fast jag inte rider eller så själv.

Inte så mycket hästprat. Definitivt inte bara.

Definitivt inte bara hästar. Och de flesta av oss har andra djur också, de pratar vi gärna om. Sedan pratar vi precis som här på allmänt, om allt möjligt :)

Stället känns lite för stort för att jag ska tycka att det är trevligt, tror jag. Som det känns just nu i alla fall.
Sällskapet har jag dock inget alls emot. Tvärtom...det skulle vara så trevligt att träffas.

Jag får nog kompensera med att fixa en grillkväll hemma hos mig i vår/sommar istället.

Stället känns lite för stort för att jag ska tycka att det är trevligt, tror jag. Som det känns just nu i alla fall.
Sällskapet har jag dock inget alls emot. Tvärtom...det skulle vara så trevligt att träffas.

Jag får nog kompensera med att fixa en grillkväll hemma hos mig i vår/sommar istället.
Jag visste inte att du bodde i närheten? :)

Det ligger i eldaren, det nybyggda huset bredvid östra stationen. På storgatan/stationsgatan.

På menyn online står enbart a la carte, inte exakt vad som finns på buffén.

Liknande trådar

Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
338
Senast: Seaside
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 080
Senast: Mabuse
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
925
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 111
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar