Slänger mig in i tråden. Vågar man komma om man är blyg och aspig?
Finns det bra ställen att gömma sig på?
Vill någon isf åka med mig och dela bensinpengen? Kör väl Skövde-Örebro-och vidare.
Jag är inte särskilt blyg men aspig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Slänger mig in i tråden. Vågar man komma om man är blyg och aspig?
Finns det bra ställen att gömma sig på?
Vill någon isf åka med mig och dela bensinpengen? Kör väl Skövde-Örebro-och vidare.
Nu förstår jag inte alls vad du menarDu är bra på att hälla i alla vin.
*vet*![]()
Du, var försiktig med slänten om du gör en ny tipspromenadJag är inte särskilt blyg men aspig.Brukar varna för att jag kan behöva gå ifrån och ladda batterierna ibland eller doppa näsan i en dator för att stänga ute världen ett tag. Och de som hade nöjet att gå tipspromenaden jag gjort för ett par år sedan betvivlar nog inte min aspighet...
Jag är inte särskilt blyg men aspig.Brukar varna för att jag kan behöva gå ifrån och ladda batterierna ibland eller doppa näsan i en dator för att stänga ute världen ett tag. Och de som hade nöjet att gå tipspromenaden jag gjort för ett par år sedan betvivlar nog inte min aspighet...
Vem var inte full? Jag är glad att jag tog mig upp för backen igenJag är fortfarande chockad över att jag vann för vid det laget var jag rejält full![]()
Hästen har givetvis en hedersplats i köket
![]()
Vem var inte full? Jag är glad att jag tog mig upp för backen igen![]()
Just do it!Man skulle ju kunna göra någon form av Dentakuquiz åtminstone...![]()
Jag klättrade uppför hela slänten mitt i natten efter kvartersfesten förra helgen...![]()
![]()
Där du ansluter till E4.@Jeffery kan ta honom, han verkar bo någonstans i Mälartrakten, var vet jag inte än.
Man skulle ju kunna göra någon form av Dentakuquiz åtminstone...![]()
Vi har alla sorter här![]()
Kan man inte göra ett tillägg till "vem tar med vad-listan" samt "sovplats-listan" med en "neuros-lista" och en (obligatorisk) kolumn för "vilka diagnoser/neuroser/fobier/tvångstankar anser du dig ha"?![]()
Kan man inte göra ett tillägg till "vem tar med vad-listan" samt "sovplats-listan" med en "neuros-lista" och en (obligatorisk) kolumn för "vilka diagnoser/neuroser/fobier/tvångstankar/andra besynnerligheter anser du dig ha"?![]()
Rubrik: "vad är det för fel på dig?"![]()
Det blir en lång lista![]()