Buketräff Svärdsjö - 2017 edition

De flesta var nog lite :nailbiting: :nailbiting: inför första träffen. Andra träffen var vi ju några som var veteraner :D så då var det lugnare för mig iaf :)

Ja, förutom att jag alltid drabbas av lätt värdinnehysteri då men så är det alltid :rofl: Det brukar bli bättre bara jag fått i mig lite vin :p
Vin är bra men iom att det gått så bra med min EP nu vågar jag inte riktigt dricka ifall att jag skulle få anfall (innan gjorde det varken till eller från), man blir ju så trött och nu har jag ju massor med energi, men det kanske faller sig så att jag råkar ta ett glas vin ändå.. vi får se, nervositeten kanske tar över och det blir en halv flaska :D

athena_arabians
särbon
tanten - JA/säng
Ninnurur (Jordärtskockor) JA/säng (rum med Malin)
Reykjavik JA/madrass
bumpo JA/madrass
Malin_L[/USER] JA (rum med Ninnurur)/tar med madrass?
Trott JA /tar med egen madrass (resesäng)
Lillgrådis JA (tar med madrass och sånt, gärna utan högljudda snarkare intill om man får önska, annars nöjd med det mesta :up:)
Scata JA (medtager sänghalm och paxar hörnet i salen)
Squie - JA - lånar helst lilla huset men om det är upptaget så tar jag tältet
Ainasoja-helst sovplats madrass fixar jag själv
Sonic76 ja får försöka lösa nån sängvariant, min rygg pallar inte luftmadrass ;)
EmmaW ja/sovplats lånar gärna luftmadrass :)
Magiana och Tranan - eget tält med madrass(extra tält med luftmadrass kan medtagas)
Amha - luftmadrass om det finns, annars tält

athena_arabians
särbon
tanten - JA/säng
Reykjavik JA/madrass
bumpo JA/madrass
Lillgrådis JA (tar med madrass och sånt, gärna utan högljudda snarkare intill om man får önska, annars nöjd med det mesta :up:)
Sonic76 ja får försöka lösa nån sängvariant, min rygg pallar inte luftmadrass ;)
Magiana och Tranan - eget tält med madrass(extra tält med luftmadrass kan medtagas)
Finns det fler lediga luftmadrasser? Jag ser att både @EmmaW och @Amha saknar madrass. Ska ni dra lott om den lediga madrass jag kan ta med mig?

8 juli är det.

Jag kan fråga bland folk jag känner i Stockholm om någon kan passa Leon. Bekantskapskretsen är förvisso liten men ändå. Skicka mig i så fall lite mer info om honom och var han finns till vardags.
Vi bor ute i skogen i ett område mellan typ Brottby o Bergshammra. Men jag kan ta mig inom länet med färdtjänst för att lämna/hämta.
Vad är det för slags hund? En vallhund?
Det är en https://www.skk.se/sv/hundraser/berger-des-pyrenees-face-rase/ ca 58 i manken o väger ca 18 - 20 kg. Drar gärna i början av promenader, går inte ihop med katter o bör inte umgås med mindre barn. Äter allt (mattjuv) o rymmer om han får tillfälle. Go o kelen men något reserverad, sover ca halva natten i sängen, iaf här hemma.
Får panik av åska, medicin mot det o mat medföljer om någon kan passa honom.

]athena_arabians
särbon
tanten - JA/säng
Reykjavik JA/madrass
bumpo JA/madrass
Ztsu - sover i bilen, är det minusgrader tar jag med madrassen in i något hörn i huset, typ under köksbordet eller nåt beroende på mängden vin :D

Det är en https://www.skk.se/sv/hundraser/berger-des-pyrenees-face-rase/ ca 58 i manken o väger ca 18 - 20 kg. Drar gärna i början av promenader, går inte ihop med katter o bör inte umgås med mindre barn. Äter allt (mattjuv) o rymmer om han får tillfälle. Go o kelen men något reserverad, sover ca halva natten i sängen, iaf här hemma.
Jag kan ha grabben när ni är i Svärdsjö.
Han kommer få gå på svampexkursion.

Kör du från Stockholm @Tranan ? Om jag bara kunde lista ut vad jag skall göra med hunden. Någon mer erbjöd sig att försöka plocka upp mig, minns inte vem. Jag önskar så att jag kunde komma med, träffar ju nästan aldrig folk.:cry:
Vilket datum är det som gäller? Passerar vi någon bukefalist som skulle kunna ta hand om Leon?
Jag kunde bistå med bil om vi har chaufför, annars vet jag inte heller :p

Ok, jag har som sagt en normalbred luftsäng och tre normalbreda luftmadrasser. Kan de som behöver låna skriva det i listan om de inte gjort det så vi har koll.

Det är bra om de som tar med sig madrass/säng tar sådana som är normalbreda för det börjar bli lite fullt :) Jag räknar med att det går in 10-12 normalbreda sängplatser utöver sängarna.

]athena_arabians
särbon
tanten - JA/säng
Reykjavik JA/madrass
bumpo JA/madrass
Ztsu - sover i bilen, är det minusgrader tar jag med madrassen in i något hörn i huset, typ under köksbordet eller nåt beroende på mängden vin :D
vallhund- kan medta sovsäck o kudde, tar gärna @Magiana s o @Tranan s xtra tält o luftmadrass, då skall bara resten gå i lås.

Ingen som kan köra @Amha s bil?

Vi bor ute i skogen i ett område mellan typ Brottby o Bergshammra. Men jag kan ta mig inom länet med färdtjänst för att lämna/hämta.

Jag har ställt frågan på FB så vi får se om någon nappar.

Funkar han i stadsmiljö? Jag tror att en i Vällingby skulle kunna vara lämplig hundpassare. Han och frun har en egen hund, en dvärgschnautzer.

Kör du från Stockholm @Tranan ? Om jag bara kunde lista ut vad jag skall göra med hunden. Någon mer erbjöd sig att försöka plocka upp mig, minns inte vem. Jag önskar så att jag kunde komma med, träffar ju nästan aldrig folk.:cry:
Vilket datum är det som gäller? Passerar vi någon bukefalist som skulle kunna ta hand om Leon?
kan inte lova något för jag vet inte när jag åker från Stockholm ännu. men passar det får du självklart åka med min bil.

vallhund- kan medta sovsäck o kudde, tar gärna @Magiana s o @Tranan s xtra tält o luftmadrass, då skall bara resten gå i lås.

Ingen som kan köra @Amha s bil?
Även @EmmaW var utan madrass så ni får dra lott om madrassen. Den var halvpaxad för henne men jag har inte sett någon bekräftelse.

Jag har skumgummimadrasser att ta med också men hur jag ska få plats med allt i bilen vet jag inte. På takräcket kanske?

Liknande trådar

Tjatter Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
26 366
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar