Buketräff Svärdsjö - 2017 edition

Slänger mig in i tråden. Vågar man komma om man är blyg och aspig? :o
Finns det bra ställen att gömma sig på? :D

Vill någon isf åka med mig och dela bensinpengen? Kör väl Skövde-Örebro-och vidare.

Jag är inte särskilt blyg men aspig. :) Brukar varna för att jag kan behöva gå ifrån och ladda batterierna ibland eller doppa näsan i en dator för att stänga ute världen ett tag. Och de som hade nöjet att gå tipspromenaden jag gjort för ett par år sedan betvivlar nog inte min aspighet...

athena_arabians
särbon
tanten - JA/säng
Ninnurur (Jordärtskockor) JA/säng (rum med Malin)
Reykjavik JA/madrass
bumpo JA/madrass
Malin_L[/USER] JA (rum med Ninnurur)/tar med madrass?
Trott JA /tar med egen madrass (resesäng)
Lillgrådis JA (tar med madrass och sånt, gärna utan högljudda snarkare intill om man får önska, annars nöjd med det mesta :up:)
Scata JA (medtager sänghalm och paxar hörnet i salen)
Squie - JA - lånar helst lilla huset men om det är upptaget så tar jag tältet
Ainasoja-helst sovplats madrass fixar jag själv
Sonic76 ja får försöka lösa nån sängvariant, min rygg pallar inte luftmadrass ;)
EmmaW ja/sovplats lånar gärna luftmadrass :)
Magiana och Tranan - eget tält med madrass(extra tält med luftmadrass kan medtagas)
Amha - luftmadrass om det finns, annars tält
Ztsu - sover i bilen, är det minusgrader tar jag med madrassen in i något hörn i huset, typ under köksbordet eller nåt beroende på mängden vin :D
Dentaku - tar med en madrass och letar reda på ett stycke ledigt golvutrymme

Oj oj! Jag hängde inte riktig med i svängarna nu :p jag är inte så knusslig, kan sova i bilen i värsta fall eller köpa en egen madrass om det är brist? Jag har ju även ett tält , som ska fungera.... det ligger fortfarande i orginal förpackningen sen två år tillbaka ;)

athena_arabians
särbon
tanten - JA/säng
Ninnurur (Jordärtskockor) JA/säng (rum med Malin)
Reykjavik JA/madrass
bumpo JA/madrass
Malin_L[/USER] JA (rum med Ninnurur)/tar med madrass?
Trott JA /tar med egen madrass (resesäng)
Lillgrådis JA (tar med madrass och sånt, gärna utan högljudda snarkare intill om man får önska, annars nöjd med det mesta :up:)
Scata JA (medtager sänghalm och paxar hörnet i salen)
Squie - JA - lånar helst lilla huset men om det är upptaget så tar jag tältet
Ainasoja-helst sovplats madrass fixar jag själv
Sonic76 ja får försöka lösa nån sängvariant, min rygg pallar inte luftmadrass ;)
EmmaW ja/sovplats lånar gärna luftmadrass :)
Magiana och Tranan - eget tält med madrass(extra tält med luftmadrass kan medtagas)
Amha - luftmadrass om det finns, annars tält
Ztsu - sover i bilen, är det minusgrader tar jag med madrassen in i något hörn i huset, typ under köksbordet eller nåt beroende på mängden vin :D
Dentaku - tar med en madrass och letar reda på ett stycke ledigt golvutrymme
vallhund - om transporten går i lås. tar med sovsäck o kudde

Jag är inte särskilt blyg men aspig. :) Brukar varna för att jag kan behöva gå ifrån och ladda batterierna ibland eller doppa näsan i en dator för att stänga ute världen ett tag. Och de som hade nöjet att gå tipspromenaden jag gjort för ett par år sedan betvivlar nog inte min aspighet...

Jag är fortfarande chockad över att jag vann för vid det laget var jag rejält full :cautious: :D Hästen har givetvis en hedersplats i köket :love:

Liknande trådar

Tjatter Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
26 366
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar