athena_arabians
Trådstartare
Jag brukar förenkla det hela och sammanfatta alla mina diagnoser i ett enda ord. Tokig.
Ja, jag brukar också säga det. Det blir så mycket enklare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar förenkla det hela och sammanfatta alla mina diagnoser i ett enda ord. Tokig.
Precis. Jag är inte som alla andra men det går för det mesta bra ändåJag brukar förenkla det hela och sammanfatta alla mina diagnoser i ett enda ord. Tokig.
Jag kan inte ens skylla på ptsd, bara blyghet .@ztsu jag är ett ptsd-nervigt-hjärnfilterskadat-stundtals vrak. Vi kan ta varandra i handen om det blir tufft.
Tror du mig om jag säger att jag också är blyg?Jag kan inte ens skylla på ptsd, bara blyghet .
Inte den uppfattning jag fått, men har ingen anledning att misstro dig .Tror du mig om jag säger att jag också är blyg?
Blir så sugen ju mer ni pratar om allt.
Skulle må väldigt bra av lite socialt umgänge där premissen från början är att ingen förväntas vara "normal".
Men Eniro säger 35 mil och med förutsättningarna jag har just nu är det inte rimligt med den körningen eller vad det i övrigt betyder för mig i form av praktiska bestyr att komma iväg.
Nej, norrifrån och tråden verkar totalt tom på folk ovanför Dalälven.Var bor du? Om du bor utefter min rutt kan jag hämta upp dig
Nej, norrifrån och tråden verkar totalt tom på folk ovanför Dalälven.
Nej, norrifrån och tråden verkar totalt tom på folk ovanför Dalälven.
Uppdaterar matlistan:
Maten:
Trevligt om nån tar med
*sallad - tanten (man ska hålla på gamla traditioner)
*frukostbröd - tanten (se ovan)
*bregott - tanten
*Jag tänker snyta Ninnurur ´s paradgren - potatis till alla - Scata
* Chips, ostbågar etc - Squie. (fast det var inte mkt som gick åt förra året...de flesta gick o lade sig tidigt.
*nån sorts efterrätt? - Magiana fixar en tryffeltårta
utöver det är det finemang om vi kan få
*Jordgubbar? - Lillgrådis
*bea (man ska hålla på gamla traditioner) och andra goda såser - Malin_L
*frukost-ost - Malin_L
Gluten?
Laktos?
Övriga allergier?
Spelar ingen roll, hojta till om jag ska ta med något annat i stället@EmmaW: Jag tror @Lillgrådis var först på jordgubbarna men å andra sidan, kan vi få för mycket av dem? Det finns ju kyl/sval så då kan ju eventuellt överblivna ätas till frukosten
Har jag missat.Inte då, @Scata flyger norrifrån
Det låter ju väldigt bra faktiskt. Verkar som många tycker att det är jobbigt men kommer ändå, och kan ni kan väl jag?
Jag tänker så här. Det finns ETT kritiskt element. Tar man sig bara över den enda kritiska punkt så är allt lugnt.
Det är, om man som jag, åker bilen själv o anländer gården...ser inte en kotte o måste ta sig själv in från bilen till huset. Det är ungefär...ca...20 meter? Nu hade jag "tur" att komma samtidigt som några + att det började regna så isen bröts rätt fort. Men...det tuffaste är att säga de första orden. Ja...o sedan gå de där jäkla metrarna över gårdsplan.
Men vänta nu.... @athena_arabians, förstod jag det rätt att @tornblomma inte kommer? Men..då snor jag lillhuset o sova i.
Parkeringen är "oändlig". Ställ dig bara bredvid de andra bilarna så blir det nog bra.Då har vi typ samma kritiska moment. Mitt är att köra upp med bilen och inte veta var jag ska parkera
Kan man få en ritning @athena_arabians?