Ja men för att få lite ordning! Logistikern i mig har lite lätt panik över kaoset nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men för att få lite ordning! Logistikern i mig har lite lätt panik över kaoset nu
Do it!!Ja men för att få lite ordning! Logistikern i mig har lite lätt panik över kaoset nu
Du och jagKänner mig inte helt som alla andra som längtar efter att få göra en excel över deltagarna...
Du... undrar varför min aspiga hjärna har fixerat sig på Excel?Din faiblesse för Excel känns lite osund...
Du och jag
Du och jag
@EmmaW: Jag tror @Lillgrådis var först på jordgubbarna men å andra sidan, kan vi få för mycket av dem? Det finns ju kyl/sval så då kan ju eventuellt överblivna ätas till frukosten
Det tycker jag låter bra!Vi kan väl dela på jordgubbsbiten, jag är personligen glassoman (en av mina mindre allvarliga diagnoser i mitt eget tycke) så om Svärdsjöområdet bara kan erbjuda någon form av livsmedelsbutik och värdinnan kan erbjuda ett litet utrymme frys, så kompletterar jag gärna med något sådant också.
Finns det inte nån stödförening likt AA att gå med i för Excel-beroende?Din faiblesse för Excel känns lite osund...
Hahah oj oj betyder det att man inte får kommaOBS! Har du inte uppdaterat deltagarlistan med ditt namn så finns du inte med i min excel!
Det tycker jag nästan för det är 20 pers nu, huset är ju fullt!Hahah oj oj betyder det att man inte får komma
Jag vågar inte lova når då det beror helt på måendet och orken. Behöver dock inte sovplats utan tänkte hålla mig nykter och troligen köra hem och kan ta med eget att grilla i så fall .Ok, senaste listan med deltagare:
athena_arabians
särbon
tanten
Ninnurur
Reykjavik
bumpo
Malin_L
Trott
Lillgrådis
Scata
Squie
Ainasoja
Sonic76
EmmaW
Magiana och Tranan
Amha
Ztsu
Dentaku
vallhund
Kommer du och står inte med? Lägg till ditt namn och tagga mig!
Toppen! Alla tar ju med det kött man vill grilla så delar vi på tillbehörenJag vågar inte lova når då det beror helt på måendet och orken. Behöver dock inte sovplats utan tänkte hålla mig nykter och troligen köra hem och kan ta med eget att grilla i så fall .
Du menar EE (ExitExcel)Finns det inte nån stödförening likt AA att gå med i för Excel-beroende?
Den var bra!Du menar EE (ExitExcel)