Buketräff Svärdsjö - 2017 edition

@EmmaW: Jag tror @Lillgrådis var först på jordgubbarna :) men å andra sidan, kan vi få för mycket av dem? :d Det finns ju kyl/sval så då kan ju eventuellt överblivna ätas till frukosten :up:

Vi kan väl dela på jordgubbsbiten, jag är personligen glassoman (en av mina mindre allvarliga diagnoser i mitt eget tycke) så om Svärdsjöområdet bara kan erbjuda någon form av livsmedelsbutik och värdinnan kan erbjuda ett litet utrymme frys, så kompletterar jag gärna med något sådant också.

Vi kan väl dela på jordgubbsbiten, jag är personligen glassoman (en av mina mindre allvarliga diagnoser i mitt eget tycke) så om Svärdsjöområdet bara kan erbjuda någon form av livsmedelsbutik och värdinnan kan erbjuda ett litet utrymme frys, så kompletterar jag gärna med något sådant också.
Det tycker jag låter bra! :)

Ok, senaste listan med deltagare:
athena_arabians
särbon
tanten
Ninnurur
Reykjavik
bumpo
Malin_L
Trott
Lillgrådis
Scata
Squie
Ainasoja
Sonic76
EmmaW
Magiana och Tranan
Amha
Ztsu
Dentaku
vallhund

Kommer du och står inte med? Lägg till ditt namn och tagga mig! :)

Ok, senaste listan med deltagare:
athena_arabians
särbon
tanten
Ninnurur
Reykjavik
bumpo
Malin_L
Trott
Lillgrådis
Scata
Squie
Ainasoja
Sonic76
EmmaW
Magiana och Tranan
Amha
Ztsu
Dentaku
vallhund

Kommer du och står inte med? Lägg till ditt namn och tagga mig! :)
Jag vågar inte lova når då det beror helt på måendet och orken. Behöver dock inte sovplats utan tänkte hålla mig nykter och troligen köra hem och kan ta med eget att grilla i så fall :).

Liknande trådar

Tjatter Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
26 366
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Litet hemmakontor - inspo sökes
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA