athena_arabians
Trådstartare
@Lillgrådis, kan du PM:a mig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör hon!!Haha, utöver det där låter det som att du bor på ett helt fantastiskt ställe
Förutom lutningen, den kan bli förrädisk...Det gör hon!!
Du behöver skjuts från tåget. Hitta.se säger att det är 26 km.Jag tar väl den där halloumin Jag har dock kollat matlistan flera gånger och hittar ingen yoghurt så betyder det att jag ska ta med mig lite sånt?
Jag verkar få åka tåg. Finns det något ställe vid tågstationen man kan handla eller ska jag shoppa loss i sthlm?
Du behöver skjuts från tåget. Hitta.se säger att det är 26 km.
Du och skjutsen kan väl dra in på något lämpligt ställe?
När tänker du vara i Falun?
Öhm... någon gång ? :P har inte kollat över tågen än. Håller på att försöka övertyga en annan bukefalist om att det är en god idé att åka tillsammans så känns det inte så himla nervöst för migDu behöver skjuts från tåget. Hitta.se säger att det är 26 km.
Du och skjutsen kan väl dra in på något lämpligt ställe?
När tänker du vara i Falun?
Är det Gävle jag ska till?
Jag anade det. Läste något om Gävle i tråden och blev virrigNej, Falun är närmaste tågstation
Vet vi vad för slags mjölk som efterfrågas?Mjölk tänkte jag sätta på @Reykjavik, vi lär ändå stanna på vägen
Laktosfri lättmjölk blir bra för mig tack!Vet vi vad för slags mjölk som efterfrågas?
Mellanmjölk? Laktosfri? Mandelmjölk?
Vad ska du i Gävle att göra?Är det Gävle jag ska till?
För min del är det inte så noga men inte gjord på nötter. Mandel är ok dock.Vet vi vad för slags mjölk som efterfrågas?
Mellanmjölk? Laktosfri? Mandelmjölk?
...eller dito mellanmjölk....Laktosfri lättmjölk blir bra för mig tack!
Ja det var min tanke med, var rätt säker på att jag läst både en och flera gånger att hon bor nära Falun i andra sammanhang men ändå dök Gävle upp. Var säker på att jag läste något om Gävle i tråden och kopplade inte riktigtVad ska du i Gävle att göra?
Värdinnan bor i Svärdsjö, Falu kommun.
Jag tänker att om man vill ha en specifik typ av dryck eller mat så köper man den själv.För min del är det inte så noga men inte gjord på nötter. Mandel är ok dock.
Glömde visst notera det på matlistan. Nötallergi! :P mandel är ok och att andra äter är också ok.
Jag tänker inte köpa fler än fyra olika sorters mjölk...eller dito mellanmjölk....
Ta med en ko!Jag tänker inte köpa fler än fyra olika sorters mjölk