Buketräff Svärdsjö - 2017 edition

Jag tar väl den där halloumin :p Jag har dock kollat matlistan flera gånger och hittar ingen yoghurt så betyder det att jag ska ta med mig lite sånt?

Jag verkar få åka tåg. Finns det något ställe vid tågstationen man kan handla eller ska jag shoppa loss i sthlm?

Jag tar väl den där halloumin :p Jag har dock kollat matlistan flera gånger och hittar ingen yoghurt så betyder det att jag ska ta med mig lite sånt?

Jag verkar få åka tåg. Finns det något ställe vid tågstationen man kan handla eller ska jag shoppa loss i sthlm?
Du behöver skjuts från tåget. Hitta.se säger att det är 26 km.
Du och skjutsen kan väl dra in på något lämpligt ställe?

När tänker du vara i Falun?

Du behöver skjuts från tåget. Hitta.se säger att det är 26 km.
Du och skjutsen kan väl dra in på något lämpligt ställe?

När tänker du vara i Falun?
Öhm... :D någon gång ? :P har inte kollat över tågen än. Håller på att försöka övertyga en annan bukefalist om att det är en god idé att åka tillsammans så känns det inte så himla nervöst för mig :p

Vet vi vad för slags mjölk som efterfrågas?
Mellanmjölk? Laktosfri? Mandelmjölk? :o
För min del är det inte så noga men inte gjord på nötter. Mandel är ok dock.

Glömde visst notera det på matlistan. Nötallergi! :P mandel är ok och att andra äter är också ok.

För min del är det inte så noga men inte gjord på nötter. Mandel är ok dock.

Glömde visst notera det på matlistan. Nötallergi! :P mandel är ok och att andra äter är också ok.
Jag tänker att om man vill ha en specifik typ av dryck eller mat så köper man den själv.

Men det är bra att veta på ett ungefär så jag inte köper mellanmjölk och så visar det sig att ingen dricker det utan alla dricker havredryck med chokladsmak ;)

Fyll på det jag glömt
* halloumi - Amha
* grönsallad - tanten
* frukostbröd -tanten
* bregott - tanten
* potatis till alla - Scata
* Chips, ostbågar etc - Squie
* bea och andra goda såser - Malin_L
* frukost-ost - Malin_L
* tryffeltårta - Magiana
* födelsedagstårta - Klara
*Jordgubbar - Lillgrådis

Gluten
Laktos
Nötter - Amha
Övriga allergier

Liknande trådar

Tjatter Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
26 366
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar