Det kanske finns en Svärdsjöavdelning?Den var bra!
Eller man kan bilda en?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kanske finns en Svärdsjöavdelning?Den var bra!
Vi kan väl dela på jordgubbsbiten, jag är personligen glassoman (en av mina mindre allvarliga diagnoser i mitt eget tycke) så om Svärdsjöområdet bara kan erbjuda någon form av livsmedelsbutik och värdinnan kan erbjuda ett litet utrymme frys, så kompletterar jag gärna med något sådant också.
Kvinnan med resurserJust ja, jag glömde säga att jag har en fullhög kyl/sval att kicka igång (det är en grej som blev kvar efter en auktion och den är ju fullt fungerande ) så det är inga problem med att få plats med kylvaror och dricka
Kvinnan med resurser
Haha, jag som tycker att jag är lite knasig med två kylar. Den ena är till att torka kött iJust ja, jag glömde säga att jag har en fullhög kyl/sval att kicka igång (det är en grej som blev kvar efter en auktion och den är ju fullt fungerande ) så det är inga problem med att få plats med kylvaror och dricka
Haha, jag som tycker att jag är lite knasig med två kylar. Den ena är till att torka kött i
Lugn. Parkeringen är inte ens ett problem. När du svänger in på själva gårdsplan har du en lada på höger sida om dig...men sen på vänster sida så har du en gigantisk gräsmatta. @athena_arabians - Är den en fotbollsplan i storlek eller en halv? För stor...det är den.
Dvs en dressyrbanaOklart, jag idkar inte sport Dock är det ca 60 m från vägen till min husknut. Jag kollade upp det eftersom jag skottar eländet för hand
Haha, utöver det där låter det som att du bor på ett helt fantastiskt ställeOklart, jag idkar inte sport Dock är det ca 60 m från vägen till min husknut. Jag kollade upp det eftersom jag skottar eländet för hand
Dvs en dressyrbana
Om inget annat saknas kan jag alltid baka något gott.Så roligt @Klara! Jag är en slö värdinna så jag överlåter åt @Ninnurur att med sitt Excel-blad hålla koll på det mesta Alla tar med själva vad de vill grilla och dricka men jag kommer att bjuda på något lätt tilltugg till välkomstdrinken (förmodligen något grillat) och det kommer att finnas rökta räkor.
Nu tog jag inte med mig datorn hem från jobbet så jag kan inte lägga till i filen över helgen (@tanten ) men magiana tar med tryffeltårta och nån skulle köpa glass, så kanske typ maränger/strössel/glassås? Eller en tårta till migOm inget annat saknas kan jag alltid baka något gott.
Jag fixar tårta.Nu tog jag inte med mig datorn hem från jobbet så jag kan inte lägga till i filen över helgen (@tanten ) men magiana tar med tryffeltårta och nån skulle köpa glass, så kanske typ maränger/strössel/glassås? Eller en tårta till mig