R
Reykjavik
Säger +1 på dettaDu bestämmer såklart @athena_arabians! Det är ju dig vi ska till!
Jag kan ha med min egen (jätte)luftmadrass men vill gärna sova inomhus.
Min luftmadrass är dock liten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säger +1 på dettaDu bestämmer såklart @athena_arabians! Det är ju dig vi ska till!
Jag kan ha med min egen (jätte)luftmadrass men vill gärna sova inomhus.
För mig är den helgen bäst, och så kan ni fira mig
Kan jag boka samma säng som förra året?
Din inbjudan, så du bestämmer när det passar allra bäst för dig!För mig skulle det passa bättre med 9-10 jämfört med 22-23 så jag röstar på den helgen.
Den där gjorde jag och några kompisar en show av på en kursavslutning en gång i forntiden
Alltså, DEN måste ha varit sevärd.Den där gjorde jag och några kompisar en show av på en kursavslutning en gång i forntiden
Hrrmm, enligt publiken så var den visst det...Alltså, DEN måste ha varit sevärd.
Sedan är besök välkomna på andra tider också givetvis, det är bara att slänga in ett meddelande och kolla om jag är hemma
Jag behöver bara 2 träd, ev. ett om det går att ställa bilen bredvid istället för det andra trädet, en flaggstång, en telemast, ett staket eller liknande att binda hängmattan i.
Och firande av mig som fyller 35 8/7
Då kanske jag ska låta bli att hänga ena änden av hängmattan i flaggstångslinan, kan ju bli ett knepigt uppvaknande om jag råkat reta någon som bestämmer sig för att ge tillbaks i nattens mörker. Fast utsikten kan ju vara vacker där uppe.Träd har jag, särbon har inte tagit ner allihopa