Det räcker med oss galningar sen
4500 är för många för mig.
Tack för varningen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det räcker med oss galningar sen
4500 är för många för mig.
Tack för varningen
Jag ser så himla mycket fram emot att träff er igen!! Vad ska vi sikta på för inställelsetid? Mitt barn åker nog söderut samma helg så jag är alldeles fri
Jag har för mig att vi åkte från Uppsala vid 14 förra året. Men är jag barnfri så kommer jag gärna tidigareJag med, jag har verkligen längtat! Vilken tid hade vi förra året? Var det vid 17-tiden? Eller 18?
Det går bra med drop-in under dagen också, jag kommer att vara hemma (och panikstäda typ, jag prokrastinerar ju aldrig ).
Så hemska var vi väl inte?Ska förvarna grannarna också (inte för att de skulle säga något). Deras ungdomar hade fest igår men jag tror inte det var FF för det var så stillsamt så Jag hade faktiskt förberett mig med öronproppar men de behövdes inte
Så hemska var vi väl inte?
Jag behöver iaf ha en vägbeskrivning.
Jag kör!
Förra året hade vi ju typ knytis på tillbehören och så stod man för kött själv, visst var det så?
Japp. Förra året gjorde jag abnorma mängder grönsalladJag kör!
Förra året hade vi ju typ knytis på tillbehören och så stod man för kött själv, visst var det så?
Men då är det bokat och klart. Jag gör ett par frysta cheesecakes@tanten: Frys och kyl är inga problem. Jag har en extra kyl/sval i en av ladorna sedan förra sommaren som bara är att plugga in. Frysplats finns alltid (två halvfrysar, en fullhög, en liten box och en stor...).
Det där måste innebära att Inte_Ung och jag får hålla extra koll i dikena efter roadkill när vi åker.Jag kör!