Buketräff Svärdsjö - 2016 edition

Absolut...på sommaren o om man är turist. På vintern som boende är det "sådär".

Ja...Degerfors är väl inte världens metropol direkt. Örebro är ju typ storstan för regionen. ;)

Vad gör man inte för kärleken lixom och flyttar till degerfors?! Haha

Eh eh, jag är helt lost på sådana här saker (mtp allergier och sådant) så om någon har bra förslag på vad som saknas (som går på en studentbudget) så blir jag väldigt glad :o:angel:

För det jag kommer på just nu är typ chips och cola men det tror jag att @Dentaku hade paxat och jag kan inte baka för fem öre :rofl:

Det är toppen om de som vill ha revbensspjäll säger till så vet jag på ett ungefär hur mycket jag behöver göra. De kommer som sagt att vara färdiga när ni kommer som välkomstsnacks.

Vi tar med:
Fille-sallad och bröd
tanten-cheesecake
Dentaku-snacks
Ninnurur-potatis och ev örtsmör (jag har ju ogräs... eh, ÖRTER i trädgården :D så det går ju att tillverka på plats)

Vi vill ha revbensspjäll:

Vi tar med:
Fille-sallad och bröd
tanten-cheesecake
Dentaku-snacks
Ninnurur-potatis och ev örtsmör (jag har ju ogräs... eh, ÖRTER i trädgården :D så det går ju att tillverka på plats)

Fille-kan smaka nåt litet spjäll

Vi tar med:
Fille-sallad och bröd
tanten-cheesecake
Dentaku-snacks
Malin_L Jordgubbar och melon

Malin_L

Vi tar med:
Fille-sallad och bröd
tanten-cheesecake
Dentaku-snacks

Malin_L
tanten

Vi vill köpa in oss på rökta räkor:
tanten

Vi tar med:
Fille-sallad och bröd
tanten-cheesecake
Dentaku-snacks
McG- Skivad kassler, Gourmetskinka(smörgåspålägg) och en kartong cola-light (så får jag slut på eländet). :p
Malin_L
tanten

tanten
MacGyver

Vi tar med:
Fille-sallad och bröd
tanten-cheesecake
Dentaku-snacks
McG- Skivad kassler, Gourmetskinka(smörgåspålägg) och en kartong cola-light (så får jag slut på eländet). :p

Malin_L
tanten
Ninnurur

tanten
MacGyver
Ninnurur

-----------
Hur gör vi som sover över med frulle? :)

Vi tar med:
Fille-sallad och bröd
tanten-cheesecake
Dentaku-snacks

Malin_L
tanten
Ninnurur

tanten
MacGyver
Ninnurur
Fille

Vi tar med:
Fille-sallad och bröd
tanten-cheesecake
Dentaku-snacks

Malin_L
tanten
Ninnurur

tanten
MacGyver
Ninnurur
Fille
Malin_L

Hur gör vi som sover över med frulle? :)
Det fixar vi gemensamt tycker jag, te-Oboy-kaffe och mackor med pålägg och rester från gårdagen borde funka eller?
Låt dom planerna anstå tills imorgon för ikväll ska jag ut och jaga frulle. :p

Om det behövs och ni vill så har jag ett tält på 3x6 meter tillgängligt med rejäl takhöjd. Behöver nån låna tält så finns det flera att välja på.

Jag puttar lite för att kolla sovarrangemangen.

Tillgängligt i huset/lillstugan:
Säng 1 - tanten
Säng 2 - ninnurur (som ville ha samma som förra året)
Säng 3 -
Luftsäng -
Luftmadrass -

Sedan är det som sagt inga problem med att knö in flera sovplatser i huset men jag har inte fler madrasser själv.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det är dags igen... :banana: Buketräff Svärdsjö 2017 den 8 juli :up: Jag har helt sonika bestämt ett datum eftersom flera av min helger...
59 60 61
Svar
1 210
· Visningar
66 395
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre Jag har sneglat lite på Svärdsjöträffen, men det är ju så himla långt bort! Annars hade jag gärna deltagit där, det låter jättemysigt...
Svar
13
· Visningar
803

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka