athena_arabians
Trådstartare
Suck....
Tyvärr har min kära mor bestämt sig för att hälsa på just då , så jag får tyvärr tacka nej i år med
Nej vad synd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Suck....
Tyvärr har min kära mor bestämt sig för att hälsa på just då , så jag får tyvärr tacka nej i år med
Självklart!@Ninnurur kunde jag åka med dig?
Vad bra! Jag kommer kunna åka när som helst.Självklart!
Jadå!@Ninnurur: Fick jag också plats?
Och vart ska jag åka för att det blir smidigast för dig?
Toppen, tackJadå!
Jag bor 700 m från Uppsala C
Det lutar åt att jag kommer, åker antingen via nora/lindesberg eller via örebro om någon vill med! Köper gärna in mig på lite räkor är duktig på att baka dessert men såg att någon annan står för det, så kan fixa nån matpaj eller sallad kanske
Ja exakt, låter som en bra planJag antar att du kör väg 50 efter Lindesberg? Jag bor lite norr om Linde så samåkning skulle kunna funka. Det blir ju billigare för båda än att sitta i var sin bil.
Det lutar åt att jag kommer, åker antingen via nora/lindesberg eller via örebro om någon vill med! Köper gärna in mig på lite räkor är duktig på att baka dessert men såg att någon annan står för det, så kan fixa nån matpaj eller sallad kanske
Hahahahha bor i degerfors åka via örebro är något längre men lilla vägen via nora är kurvigare men kan åka båda vägarna om någon vill bli upp-plockadVar i skjuttsingen bor du?
Hahahahha bor i degerfors åka via örebro är något längre men lilla vägen via nora är kurvigare men kan åka båda vägarna om någon vill bli upp-plockad
Jag åker alltid vägen via nora just för att det är mycket finareVägen mellan Nora och Fellingsbro är vackrare alla dagar om året än väg 50 från Örebro. Det är ett nöje att köra där bara för att omgivningen är så vacker. (Hur det ser ut söder om Nora vet jag inte.)
Hahahahha bor i degerfors åka via örebro är något längre men lilla vägen via nora är kurvigare men kan åka båda vägarna om någon vill bli upp-plockad
Aha vart är du uppväxt? Jag är örebroare, bodde där till februari iår, då blev jag degerforsareBlev bara så himla nyfiken då jag är uppväxt i de krokarna.
Aha vart är du uppväxt? Jag är örebroare, bodde där till februari iår, då blev jag degerforsare
Nora är fint! Dock har jag lite hemlängtan till örebro lite skillnad att bo i degerfors mot öretFödd Örebro...uppväxt i metropolen Nora.
Nora är fint! Dock har jag lite hemlängtan till örebro lite skillnad att bo i degerfors mot öret