Buketräff Svärdsjö - 2016 edition

Det lutar åt att jag kommer, åker antingen via nora/lindesberg eller via örebro om någon vill med! Köper gärna in mig på lite räkor :) är duktig på att baka dessert men såg att någon annan står för det, så kan fixa nån matpaj eller sallad kanske :)

Det lutar åt att jag kommer, åker antingen via nora/lindesberg eller via örebro om någon vill med! Köper gärna in mig på lite räkor :) är duktig på att baka dessert men såg att någon annan står för det, så kan fixa nån matpaj eller sallad kanske :)

Jag antar att du kör väg 50 efter Lindesberg? Jag bor lite norr om Linde så samåkning skulle kunna funka. Det blir ju billigare för båda än att sitta i var sin bil.

Var i skjuttsingen bor du?

Hahahahha bor i degerfors ;) åka via örebro är något längre men lilla vägen via nora är kurvigare men kan åka båda vägarna om någon vill bli upp-plockad ;)

Vägen mellan Nora och Fellingsbro är vackrare alla dagar om året än väg 50 från Örebro. Det är ett nöje att köra där bara för att omgivningen är så vacker. (Hur det ser ut söder om Nora vet jag inte.)

Vägen mellan Nora och Fellingsbro är vackrare alla dagar om året än väg 50 från Örebro. Det är ett nöje att köra där bara för att omgivningen är så vacker. (Hur det ser ut söder om Nora vet jag inte.)
Jag åker alltid vägen via nora just för att det är mycket finare ;)

Nora är fint! Dock har jag lite hemlängtan till örebro ;) lite skillnad att bo i degerfors mot öret :p

Absolut...på sommaren o om man är turist. På vintern som boende är det "sådär".

Ja...Degerfors är väl inte världens metropol direkt. Örebro är ju typ storstan för regionen. ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Det är dags igen... :banana: Buketräff Svärdsjö 2017 den 8 juli :up: Jag har helt sonika bestämt ett datum eftersom flera av min helger...
59 60 61
Svar
1 210
· Visningar
66 395
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre Jag har sneglat lite på Svärdsjöträffen, men det är ju så himla långt bort! Annars hade jag gärna deltagit där, det låter jättemysigt...
Svar
13
· Visningar
803

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka