Buketräff Svärdsjö - 2016 edition

Då kanske jag ska låta bli att hänga ena änden av hängmattan i flaggstångslinan, kan ju bli ett knepigt uppvaknande om jag råkat reta någon som bestämmer sig för att ge tillbaks i nattens mörker. :o Fast utsikten kan ju vara vacker där uppe. :D

(Obs, jag retas bara snällt och aldrig med nån som inte är med på det från början.) :)

Det kan nog dessutom bli lite lätt obekvämt eftersom det är rätt långt till något att spänna andra linan i :rofl:

Det är jättetråkigt att den helgen inte passar alla men som sagt, som det ser ut nu för mig är jag hemma större delen av sommaren så hojta gärna till om ni har vägarna förbi.

Det är jättetråkigt att den helgen inte passar alla men som sagt, som det ser ut nu för mig är jag hemma större delen av sommaren så hojta gärna till om ni har vägarna förbi.

Går inte att göra alla nöjda och det är nog ingen som blir besviken.

MVH en som är bitter, ledsen, nere och knäckt över att du valde den helgen jag absolut inte kan :cry:

Äh jag ska dricka öl i strålande sol och kolla på bilar den helgen så jag överlever. Hela stan festar den helgen :love:

Går inte att göra alla nöjda och det är nog ingen som blir besviken.

MVH en som är bitter, ledsen, nere och knäckt över att du valde den helgen jag absolut inte kan :cry:

Äh jag ska dricka öl i strålande sol och kolla på bilar den helgen så jag överlever. Hela stan festar den helgen :love:

Sorry :p

9-10/7
Malin_L
tanten
Prallan (kör från norra Stockholm, har plats i bilen)
Squie
Thomasine (om jag lyckas hantera kattfobin)
Linta (kör från Tierp, kan plocka upp i Gävle, Sandviken)
Magiana (kör via Kopparberg mot Falun. Kan plocka upp längs vägen.)
LittleJohn ( Har tillgång till bil, utgår från en liten bit norr om Uppsala)
Reykjavik
Fibusen (åker från Leksand)
Fille (åker bil från degerfors/karlskoga, tror jag vill med lite beroende på ekonomi)
MJLee (särskilt om jag kan bli uppplockad i Gävle eller liknande!)
Ninnurur (tror jag :D)
Inte_Ung
MacGyver
Scata (vill ha golvyta inomhus för sin campingsäng)
Dentaku (går att placera på valfritt ställe på medförd madrass)

9-10/7
Malin_L
tanten
Squie
Thomasine (om jag lyckas hantera kattfobin)
Linta (kör från Tierp, kan plocka upp i Gävle, Sandviken)
Magiana (kör via Kopparberg mot Falun. Kan plocka upp längs vägen.)
LittleJohn ( Har tillgång till bil, utgår från en liten bit norr om Uppsala)
Reykjavik
Fibusen (åker från Leksand)
Fille (åker bil från degerfors/karlskoga, tror jag vill med lite beroende på ekonomi)
MJLee (särskilt om jag kan bli uppplockad i Gävle eller liknande!)
Ninnurur (tror jag :D)
Inte_Ung
MacGyver
Scata (vill ha golvyta inomhus för sin campingsäng)
Dentaku (går att placera på valfritt ställe på medförd madrass)

Jag kan tyvärr inte längre, ska iväg med familjen.

Kul!

Hinner nog inte dit för det, men ska hålla det öppet. Och kolla plånboken...

Jag kommer inte att åka dit. Inte min musik och KOPIÖST med folk. Första året var det ca 4500 pers, det är fler än vad som går in i Dalhalla! Det var ungefär lika många förra året :nailbiting:

Vill du dit är det ju bara att parkera bilen här så kan jag skjutsa dit dig och hämta :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Det är dags igen... :banana: Buketräff Svärdsjö 2017 den 8 juli :up: Jag har helt sonika bestämt ett datum eftersom flera av min helger...
59 60 61
Svar
1 210
· Visningar
66 395
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre Jag har sneglat lite på Svärdsjöträffen, men det är ju så himla långt bort! Annars hade jag gärna deltagit där, det låter jättemysigt...
Svar
13
· Visningar
803

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka