Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med tanke på att förstaskörden är igång i praktiskt taget hela mellansverige så borde du hinna klartJag hoppas kunna komma i år, men kan inte ge besked förrän jag vet när höskörden blir av
Beror ju helt på vädrets makter, hösilaget lär ju komma in i tid, men höet fick vi inte in förrän i augusti i fjol...Med tanke på att förstaskörden är igång i praktiskt taget hela mellansverige så borde du hinna klart
Jag kanske kombinerar med ett besök och övernattning i Enköping och då passerar jag Västerås men om det passar mina vänner i Enköping vet jag först lite närmare pga renovering hos dom, återkommerKan lägga till Fröken Ainasoja gärna åker med någon som passerar Västerås.
Då ska jag bara ordna med vården så du kan vara övervakare och så inte fotbojan larmar. Funkade ju bra på Örebroträffen.@MacGyver skall tydligen åka så då hänger jag också med.
Kontroller hemma visar att det fungerar bra att avvika på äventyr då.
Ingen har skrivit upp någon annans namn. Man anmäler själv de tider man kan och vill vara med.Eftersom ingen skrivit upp mig på listan så gör jag det väl själv då. Skyll er själva och bered er på det värsta!
För mig skulle det passa bättre med 9-10 jämfört med 22-23 så jag röstar på den helgen.
Sovplatser: Tre sängar (en i gamla tvätteriet aka lillstugan), en luftsäng och en luftmadrass. Ev blir det en till sängplats inne men det beror på om jag hinner fixa det. Det finns också en obekväm soffa och plats för flera luftmadrasser/sängar inne.
Gigantisk plats om någon vill campa (seriöst, jag skulle kunna öppna en mindre camping utan problem ).
Det är ju faktiskt din fastighet så du har rätt att bestämma när det passarFör mig skulle det passa bättre med 9-10 jämfört med 22-23 så jag röstar på den helgen.
Sovplatser: Tre sängar (en i gamla tvätteriet aka lillstugan), en luftsäng och en luftmadrass. Ev blir det en till sängplats inne men det beror på om jag hinner fixa det. Det finns också en obekväm soffa och plats för flera luftmadrasser/sängar inne.
Gigantisk plats om någon vill campa (seriöst, jag skulle kunna öppna en mindre camping utan problem ).
För mig är den helgen bäst, och så kan ni fira migFör mig skulle det passa bättre med 9-10 jämfört med 22-23 så jag röstar på den helgen.