Fixar du kebaben så har jag kennelnDen här är rätt fin den också. Kanske vi skulle satsa på catering?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fixar du kebaben så har jag kennelnDen här är rätt fin den också. Kanske vi skulle satsa på catering?
Någon som minns hur många det blev förra året?
Kände mig tvungen att kolla upp dettaOj... kanske kring 15? Jag var nog lätt förvirrad först och sedan lite full så jag har verkligen inte koll
Alla sov dock inte över
Rättat... men tomten är stooooor@Magiana: Jag har grannar men tomten är stor. Dvs det finns gott om plats men tältet kommer att synas.
Rättat... men tomten är stooooor
Det kan säkert fixasJa, för mycket gräsmatta... Som skriker att den behöver klippas igen!
Ta med lien?Ja, för mycket gräsmatta... Som skriker att den behöver klippas igen!
Ta med lien?
@Magiana: Jag har grannar men tomten är stor. Dvs det finns gott om plats men tältet kommer att synas.
Jag tänkte mest på möjligheten att kunna ha tältet på en tyst plats. Är det inte tyst kan jag inte sova och kan jag inte sova blir jag grinig. Jag är ju ingen nattuggla och behöver eget utrymme när sovklockan ringer. Sen hade det ju varit fint med insynsskydd då jag gärna gör lite yoga på morgonen och helst inte vill ha publik, men jag har ju lyckats göra yoga på camping även om det är folk runt omkring. De flesta sover ju fortfarande vid den tiden.
Göra yoga avskiljt är absolut inga problem.
Om du inte har en massa mygg förstås. Det är lite av en utmaning att yoga utomhus när dessa är i farten.
Deal!Fixar du kebaben så har jag kenneln
Du får gärna berätta för mig om yoga, jag är faktiskt seriöst intresserad av att testa det nån gång. Kanske en buke-yoga på träffen?Om du inte har en massa mygg förstås. Det är lite av en utmaning att yoga utomhus när dessa är i farten. På vissa ställen funkar det inte riktigt, även om det brukar vara som lugnast på morgonen.
Du får gärna berätta för mig om yoga, jag är faktiskt seriöst intresserad av att testa det nån gång. Kanske en buke-yoga på träffen?