Buketräff Svärdsjö - 2016 edition

Ooh revbensspjäll :love: Det tar jag gladeligen emot! Men räkorna får ni ha för er själva ;)
Kött att grilla är fixat med mina medresenärer :up:

Och så ser jag som sagt till att köpa med mig bearnaisesås enligt önskemål ovan.
Hur är det med frukost till dagen efter? Är det var man för sig eller knyt?

Frukost blir knytis (se div inlägg ovan) men te och kaffe finns. Ingen mjölk för jag dricker inte det :)

Frukosten:
@MacGyver står för ost och påläggsskinka samt nåt köpebröd
tanten står för mjölk, bregott och nåt hemmafixat bröd

Hmm är det nåt annat nån vill ha? Jag nöjer mig nog rätt hyffsat med det som står ovan men vill inte "snylta eller komma tomhänt" så kan absolut ta med nåt om ni har önskemål, kanske lite småyoghurtar?

Ska jag ta med en låda små fotogenlampor? Jag ska upp till berget efter en del annat ikväll och jag har en 4-pack tältlyktor i mitt privata förråd där.

Hmm är det nåt annat nån vill ha? Jag nöjer mig nog rätt hyffsat med det som står ovan men vill inte "snylta eller komma tomhänt" så kan absolut ta med nåt om ni har önskemål, kanske lite småyoghurtar?
@Fille - jag glömde köpa bregott när jag var förbi affären idag. :banghead:
Det kan du få bidra med om du vill - så slipper jag göra en extra sväng till en affär.

OK - jag guidar fram till kl 13.
Kommer när jag lastat bil och packat in mig själv. Framåt 5-snåret?

Jag som absolut inte är någon grillare (ingen övning!) har köpt en liten bit nöt, lite potatissallad och så fanns det visst grönsallad? Hittar jag något användbart i trädgården slänger jag väl med det också.

Någon som vill ha luftlökar med sig hem från träffen? Det finns just nu ett gäng överflödiga.....

OK - jag guidar fram till kl 13.
Kommer när jag lastat bil och packat in mig själv. Framåt 5-snåret?

Jag som absolut inte är någon grillare (ingen övning!) har köpt en liten bit nöt, lite potatissallad och så fanns det visst grönsallad? Hittar jag något användbart i trädgården slänger jag väl med det också.

Någon som vill ha luftlökar med sig hem från träffen? Det finns just nu ett gäng överflödiga.....

Jag tar med sallad :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Det är dags igen... :banana: Buketräff Svärdsjö 2017 den 8 juli :up: Jag har helt sonika bestämt ett datum eftersom flera av min helger...
59 60 61
Svar
1 210
· Visningar
66 395
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre Jag har sneglat lite på Svärdsjöträffen, men det är ju så himla långt bort! Annars hade jag gärna deltagit där, det låter jättemysigt...
Svar
13
· Visningar
803

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka