Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*viskar eftersom jag smyger runt i tråden* Det går även tåg till Falun så kanske någon kan tänka sig att hämta upp där.Går tåg till örebro kan plocka upp dig där
Grannen tvärs över vägen jobbar på SMHI så jag har hotat honom med att blir det inte fint väder så kommer det inte att bli kul för honom här i framtiden så han törs inte annat än att behålla finvädret.Kollade just vädret och det ser fortfarande ut som om att det blir bra i helgen
Jag har besiktat tältet du ska bo i och det gick igenom UA, vore ju lite trist om påsen med pinnar eller bågar låg kvar i mobiliseringsförrådet.Nu så börjar jag att bli taggad.
Privata bökigheter börjar att falla på plats.
Dagens första, verka bakhovarna på ilsken häst.
Ett gäng?Hur många blir vi totalt?
Haha tack för det specifika svaretEtt gäng?
Toppen, jag skall samla ihop litet att sova på, med och i.Jag har besiktat tältet du ska bo i och det gick igenom UA, vore ju lite trist om påsen med pinnar eller bågar låg kvar i mobiliseringsförrådet.
Jag får det till 11 som sover över + @athena_arabians enligt senaste listan?Hur många blir vi totalt?
Jag backar nog ur på bakningen på brödet o tänker att handla en "rockabilly-påse", vilket innebär hemma hos oss chips, dip, skruvar, jordnötter, chilinuts, etc.
Rött.Om man ska köpa med vin dricker folk helst rött, vitt eller rosé?
Om man ska köpa med vin dricker folk helst rött, vitt eller rosé?
Om man ska köpa med vin dricker folk helst rött, vitt eller rosé?
Jävla skit och helvete, jag måste banga! livet har kört ihop sig totalt, hade så väl behövt komma iväg från verkligheten en stund. Fuckfuckfuckfuck